Mali Özdemir
Üye
Mustafa Kamil Abitoğlu'na ceza gelecek.
Beşiktaş - Karabükspor maçında yaptığı hatalar sonuçu Mustafa Kemal Abitoğlu'na en az 6 maç ceza gelmesi beklenmektedir.
Gösterdiği yönetimiyle Beşiktaş-Karabükspor maçının önüne geçen ve idaresiyle büyük tepki toplayan hakem Mustafa Kamil Abitoğlu, Süper Lig'de en az 6 hafta maç yönetemeyecek.
Karşılaşmanın gözlemcisi İsmet Cengiz, Futbol Federasyonu'na gönderdiği raporda Abitoğlu'nun sonuca etki edecek 6 büyük hata yaptığını bildirdi.
Cengiz, Beşiktaş'ın bir golünün ve bir penaltısının, Karabükspor'un ise 2 penaltısının verilmediğini raporunda belirtti. Ayrıca Beşiktaş'tan 3 futbolcuya kırmızı kart çıkartılmadığını da ifade etti.
Cengiz, Abitoğlu'nun oyunun kontrolünü kaybettiğini vurguladı ve hakem-yardımcı hakem işbirliğinin iyi uygulanmadığını da raporunda sundu. Cengiz, Abitoğlu'nun sonuca etki edecek hatalarını şu şekilde sıraladı:
İbrahim Toraman'ın Emenike'ye yaptığı harekete kırmızı kart gösterilmesi gerekiyordu.
İbrahim Üzülmez, Hakan'a tehlikeli bir şekilde vurdu, kırmızı kart gösterilmeliydi.
İbrahim Toraman, Emenike'yi ceza alanı içinde koluyla itti ve düşürdü. Penaltı verilmeliydi.
Simao ceza alanı içinde düşürüldü, ama hakem penaltıyı vermedi. Atışı ceza alanı dışından yaptırdı.
Emenike, ceza alanı içinde kaleci Hakan Arıkan tarafından düşürüldü. Penaltı verilmeli ve kırmızı kart gösterilmeliydi.
Almeida'nın vuruşunda top çizgiyi geçti. Net goldü. Ancak yardımcı hakem Şahan Yılmaz'la birlikte hakem Mustafa Kamil Abitoğlu da golü göremedi.
Beşiktaş'ın yıldızı Almedia, Karabükspor maçında attığı nizami golün verilmemesine çok şaşırdığını söyledi. Almeida, “Golü attım, orta sahaya koştum ama hakem devam dedi” diye dert yandı.
Gösterdiği yönetimiyle Beşiktaş-Karabükspor maçının önüne geçen ve idaresiyle büyük tepki toplayan hakem Mustafa Kamil Abitoğlu, Süper Lig'de en az 6 hafta maç yönetemeyecek.
Karşılaşmanın gözlemcisi İsmet Cengiz, Futbol Federasyonu'na gönderdiği raporda Abitoğlu'nun sonuca etki edecek 6 büyük hata yaptığını bildirdi.
Cengiz, Beşiktaş'ın bir golünün ve bir penaltısının, Karabükspor'un ise 2 penaltısının verilmediğini raporunda belirtti. Ayrıca Beşiktaş'tan 3 futbolcuya kırmızı kart çıkartılmadığını da ifade etti.
Cengiz, Abitoğlu'nun oyunun kontrolünü kaybettiğini vurguladı ve hakem-yardımcı hakem işbirliğinin iyi uygulanmadığını da raporunda sundu. Cengiz, Abitoğlu'nun sonuca etki edecek hatalarını şu şekilde sıraladı:
İbrahim Toraman'ın Emenike'ye yaptığı harekete kırmızı kart gösterilmesi gerekiyordu.
İbrahim Üzülmez, Hakan'a tehlikeli bir şekilde vurdu, kırmızı kart gösterilmeliydi.
İbrahim Toraman, Emenike'yi ceza alanı içinde koluyla itti ve düşürdü. Penaltı verilmeliydi.
Simao ceza alanı içinde düşürüldü, ama hakem penaltıyı vermedi. Atışı ceza alanı dışından yaptırdı.
Emenike, ceza alanı içinde kaleci Hakan Arıkan tarafından düşürüldü. Penaltı verilmeli ve kırmızı kart gösterilmeliydi.
Almeida'nın vuruşunda top çizgiyi geçti. Net goldü. Ancak yardımcı hakem Şahan Yılmaz'la birlikte hakem Mustafa Kamil Abitoğlu da golü göremedi.
Beşiktaş'ın yıldızı Almedia, Karabükspor maçında attığı nizami golün verilmemesine çok şaşırdığını söyledi. Almeida, “Golü attım, orta sahaya koştum ama hakem devam dedi” diye dert yandı.
