hadi behhhÖğğ iğrenç.. Burası hep salya-sümük olmus tükürükten..Yazasım bile yok ..
![]()

tükürüklerin efendisi...
o kendini biliyor..![]()











o kendini biliyor

ama böyle amaçsız olmazz...en uzağa kim tükürecekk..arkadaslar yine tükürük yarısmasımı yapıyorsunuz bitanede benden![]()


ama böyle amaçsız olmazz...en uzağa kim tükürecekk..
yarışmanın galibi belli ..
ama 2. yi belirlerizz...

bu kadar alçakgönüllü olma yaww. senin galip geleceğin. gün gibi ortada..canturgay sen kendini aşmıssın yaa açıklıyorum 1. canturgay 2. merve 3. neslein![]()

bu kadar alçakgönüllü olma yaww. senin galip geleceğin. gün gibi ortada..![]()


