ne yaptıysan artıkk..![]()
yoruldukta diyemıyoruz halla hallaaaayaww.sana hiç hal hatır da soran olmamış herhalde..hiçç..yoruldukta diyemıyoruz halla hallaaaa

yaww.sana hiç hal hatır da soran olmamış herhalde..hiçç..![]()







yok hala yorgunumbakıyorum da yorgunluğun falan kalmadı...![]()
okuldan mı?yok hala yorgunum
bizden geçti okul yawwwokuldan mı?
arkadaslarla takıldık havada baya sıcak yuruyerek geldim çooookk yorgunum walla mause u oynatamıyorum 
nasıll bizdenn geçti .yawww.bizden geçti okul yawwwarkadaslarla takıldık havada baya sıcak yuruyerek geldim çooookk yorgunum walla mause u oynatamıyorum
![]()


üfff okul hayatı geçti artık dershane hayatı var demek istedim neyse ben kaçtım byee dur gitmeden bi tüküriyimnasıll bizdenn geçti .yawww.
bak ben bile okuyorumm...
mause u oynatamıyon ama tükürmektende geri kalmıyonnn..![]()

nasıl bi yapın var annamadımm..byee ın bile bi acaipp..dur anladığın dilden konuşayımm bari....
byeeeeeeeeeee..![]()


valla şimdi iyi dileklerini mi yoksa kötü dileklerin mi ilettin anlamadımm..Yarabbi şükür
Allah muhabetinizi arttırsın

bi tanede sen yap bakalımm.burası ne yaa tükürükten gecilmiyor
dur bitanede ben yapayım![]()

bi tanede sen yap bakalımm.
bu kadar tükürüğün içinde seninkisi kaynar araya nasılsa..![]()


