Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Ya zaten ben şimdiye kadar hesabı ödemiştim zaten garsona boşuna peçeteyi alırmısn demedik yani!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


jöly

Üye
diyosun...:pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
bu benim ödeme şeklimdir genelde arkadaşlara kıyak geçeceğim zaman böle yaparım!! sizede yaparım mutlaka!! aaa!!.. ama illa bulaşık yıkayalım derseniz!! o başka!! :haha:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
5 dakikalıgına msn takıldım :huhu: tamam arkadaşlar dünkü hesabı ben ödedim :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
hayr ben!! :bann: gelio ama!! zuahahha :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
jöly nerdesin kayboldun bu akşam bendensiniz çık ortaya :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Walla ben ödedim hesabı çoktan ama kaçtı jöly!! üstüne kalmasın die :haha:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
bu akşam bendensin blackrose ne ısmarlayım :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
hiç de bile :box::box:
modemim bozuk kopup duruyom..:vur:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
sensiz olmaz zaten şaka yapmıştım :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ne sorunun var modeli ne anlatırsan yardımcı olurum!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ben de blackrose'u dövüyodum zaten seni değil :megafon::ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ne sorunun var modeli ne anlatırsan yardımcı olurum!! ;)

elektrikler sürekli kesilince modem kendini kitlemiş serviste o gelene kadar idare edeyim diye kablolu aztech marka bi modem var o da kopup duruyo çok sinir bozucu :pro::pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
döversen sana yardımcı olamam ki!! :(
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
hmm peki adaptör modemin orjinal adaptörümü


yani güç kaynağı!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
evet ama bu fişe takılan cinsten değil direkt pcye takılıyo
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
hmm o zman çözümü ya çok basit yada elektronik!!..

basit yolu!! tahminim usb girişini pc nin ön tarafındaki usb girişinden bağladın!! orada güç daha azdır!! arka taraftan bağla!!..

eğer arkadan bağlı ve kopuyorsa mekanik bişi olmalı!!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
arkadan mı
ben laptop kullanıyorum hiç arkada giriş de görmedim.:bilmem:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
hmmm!! öle desene bene masüstü sandım dı!!.. muthemelen şarjın bitiyordur o srada pc güç destği sağlamak için usb de gücü kısıyordur!! bu sırada tabi bağlantı kopuyor!!.. .. şarza takılı kullan sorun olmayacaktır!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
şarja takacak bir aleti yokki neyi takcam :aglaa::aglaa::aglaa:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt