Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ya zaten ben şimdiye kadar hesabı ödemiştim zaten garsona boşuna peçeteyi alırmısn demedik yani!!
jöly
Üye
diyosun...
***BlackrosE***
Üye
bu benim ödeme şeklimdir genelde arkadaşlara kıyak geçeceğim zaman böle yaparım!! sizede yaparım mutlaka!! aaa!!.. ama illa bulaşık yıkayalım derseniz!! o başka!!
SALVADORE
Üye
5 dakikalıgına msn takıldım tamam arkadaşlar dünkü hesabı ben ödedim :
***BlackrosE***
Üye
hayr ben!! gelio ama!! zuahahha
SALVADORE
Üye
jöly nerdesin kayboldun bu akşam bendensiniz çık ortaya :
***BlackrosE***
Üye
Walla ben ödedim hesabı çoktan ama kaçtı jöly!! üstüne kalmasın die
SALVADORE
Üye
bu akşam bendensin blackrose ne ısmarlayım :
jöly
Üye
hiç de bile ::
modemim bozuk kopup duruyom..:
SALVADORE
Üye
sensiz olmaz zaten şaka yapmıştım :
***BlackrosE***
Üye
ne sorunun var modeli ne anlatırsan yardımcı olurum!!
elektrikler sürekli kesilince modem kendini kitlemiş serviste o gelene kadar idare edeyim diye kablolu aztech marka bi modem var o da kopup duruyo çok sinir bozucu
***BlackrosE***
Üye
döversen sana yardımcı olamam ki!!
***BlackrosE***
Üye
hmm peki adaptör modemin orjinal adaptörümü
yani güç kaynağı!..
jöly
Üye
evet ama bu fişe takılan cinsten değil direkt pcye takılıyo
***BlackrosE***
Üye
hmm o zman çözümü ya çok basit yada elektronik!!..
basit yolu!! tahminim usb girişini pc nin ön tarafındaki usb girişinden bağladın!! orada güç daha azdır!! arka taraftan bağla!!..
eğer arkadan bağlı ve kopuyorsa mekanik bişi olmalı!!..
jöly
Üye
arkadan mı
ben laptop kullanıyorum hiç arkada giriş de görmedim.
***BlackrosE***
Üye
hmmm!! öle desene bene masüstü sandım dı!!.. muthemelen şarjın bitiyordur o srada pc güç destği sağlamak için usb de gücü kısıyordur!! bu sırada tabi bağlantı kopuyor!!.. .. şarza takılı kullan sorun olmayacaktır!!