Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

perfectlover

Üye
Teşekkür ederim ama bu kadar bonkör olursan iflas ederiz biz.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


jöly

Üye
dedim ya sadece bu seferlik :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

perfectlover

Üye
Yani sonra katmerli olarak tahsil edeceğim diyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
düşünürüm fena fikir değil ama :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

perfectlover

Üye
İyi bakalım bu gecelik kapatalım kafeyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
bence de geç oldu...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
muhabbet kafede kimse yok :bilmem: nerede buranın yetkilisi :huhu:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
walla bi sen bide ben varız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
her halde kardeş kimseden ses çıkmıyor nerde bu millet :bilmem:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
bi bilsem!!..zaten :box: senden nbr hayat nasıl :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
iş yerindeyim kardeş çalışıyorum :good: senden ne var ne yok sen ne yapıyorsun :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
kolay gelsin dostum yaa hayırdır ne işle meşgülsün bende evdeim yaa!! takılıom işte sıkıldım ama maxide de kimse yok yaa :(
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
çerez işi istermisin
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
walla az önce yedim antep fıstığı!! :) Güzel İş Ama fıstıkları götür paso!! ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
yiye yiye bıktım kardeş ya içinde olunca yiyesi gelmiyor insanın :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
:ehe: dooru walla bende nete girmeye bayılırdım sınırsız aldım ama girecek site yok!! :) :ehe: bıktım sınırlıya çevirdim!! öle yaa çok olunca insan istemio!!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
sen ne yapıyorsun blackrose okuyormusun
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ewet okuyorum 9 eylül üniveristesi turizm ve otel işletmeciliği2 yıllık bu sene dikey geçiş sınavına girmeyi planlıyorum!!.. Artık hayırlısı!!4 yıllığa tamamlamak istiom çünkü!!..
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SALVADORE

SALVADORE

Üye
hayırlısı olsun kardeş :good: ya kusura bakma ne ısmarlayım :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ben bi sıcak çikolata istiyorum salvadore :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt