Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Teşekkür ederim ama bu kadar bonkör olursan iflas ederiz biz.
jöly
Üye
dedim ya sadece bu seferlik :
perfectlover
Üye
Yani sonra katmerli olarak tahsil edeceğim diyorsun.
jöly
Üye
düşünürüm fena fikir değil ama :
perfectlover
Üye
İyi bakalım bu gecelik kapatalım kafeyi.
jöly
Üye
bence de geç oldu...
SALVADORE
Üye
muhabbet kafede kimse yok nerede buranın yetkilisi
***BlackrosE***
Üye
walla bi sen bide ben varız
SALVADORE
Üye
her halde kardeş kimseden ses çıkmıyor nerde bu millet
***BlackrosE***
Üye
bi bilsem!!..zaten : senden nbr hayat nasıl :
SALVADORE
Üye
iş yerindeyim kardeş çalışıyorum senden ne var ne yok sen ne yapıyorsun
***BlackrosE***
Üye
kolay gelsin dostum yaa hayırdır ne işle meşgülsün bende evdeim yaa!! takılıom işte sıkıldım ama maxide de kimse yok yaa
SALVADORE
Üye
çerez işi istermisin
***BlackrosE***
Üye
walla az önce yedim antep fıstığı!! Güzel İş Ama fıstıkları götür paso!!
SALVADORE
Üye
yiye yiye bıktım kardeş ya içinde olunca yiyesi gelmiyor insanın :
***BlackrosE***
Üye
: dooru walla bende nete girmeye bayılırdım sınırsız aldım ama girecek site yok!! : bıktım sınırlıya çevirdim!! öle yaa çok olunca insan istemio!!..
SALVADORE
Üye
sen ne yapıyorsun blackrose okuyormusun
***BlackrosE***
Üye
ewet okuyorum 9 eylül üniveristesi turizm ve otel işletmeciliği2 yıllık bu sene dikey geçiş sınavına girmeyi planlıyorum!!.. Artık hayırlısı!!4 yıllığa tamamlamak istiom çünkü!!..
SALVADORE
Üye
hayırlısı olsun kardeş ya kusura bakma ne ısmarlayım :