onu döv benim yerimede vur :biggrin:
jöly Üye her zaman değil ama........ neyse iyi geceler artık uyuyayım yoksa yarın akşama kadar uyurum gün ölür :
her zaman değil ama........ neyse iyi geceler artık uyuyayım yoksa yarın akşama kadar uyurum gün ölür :