Müdürden öğrenciye ''eşşek gibi anır'' cezası.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Da®kness

Da®kness

Üye
    Konu Sahibi
Müdürden öğrenciye ''eşşek gibi anır'' cezası.
Manisa Salihli ilçesi Misak-ı Milli İlköğretim Okulu'nda, müdürün bir öğrenciye arkadaşlarının
önünde "Eşek gibi anır"
dediği ve tokat attığı iddia
edildi. Okul Müdürü Bayram Özkul'un, İstiklal Marşı öncesi yaramazlık yapan öğrenci H.T'yi yanına çağırıp "Eşek gibi anır" dediği, çocuğun bu cezayı reddetmesi üzerine ayağına basıp ensesine tokat attığı öne sürüldü. Ailenin şikayetçi olması üzerine Müdür Bayram Özkul hakkında inceleme başlatıldı. Misak-ı Milli İlköğretim Okulu'nda İstiklal Marşı öncesi bir grup öğrencinin bulunduğu taraftan seslerin yükseldiğini fark eden Okul Müdürü Bayram Özkul, dördüncü sınıf öğrencisi 9
yaşındaki H.T'yi yanına çağırdı. Neden yaramazlık yaptığını soran Müdür Özkul'a öğrenci, "Ben yaramazlık yapmadım arkadaşlarım konuşuyor" dedi. Bunun üzerine elindeki mikrofonu H.T'ye veren Müdür Özkul'un, tüm okul öğrencilerinin gözleri önünde "Eşek gibi anır'' dediği öne sürüldü. H.T. okul müdürünün bu isteğini reddetti. Müdür Özkul iddiaya göre H.T'nin önce ayağına bastı, daha sonra da ensesine tokat atıp öğrenciyi yerine gönderdi. Aynı okulda okuyan öğrencinin abisi 14 yaşındaki S.T, olayı babası Mustafa Tekin'e anlattı. Öfkeli şekilde okul müdürünün yanına giden baba, çocuğuna neden böyle davranıldığını sordu. Okul Müdürü Bayram Özkul ise iddaları reddetti. Aile, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne başvurup şikayetçi oldu. Baba Mustafa Tekin, "Büyük oğlum, kardeşine yapılanları anlatınca çok öfkelendim ve okula gittim. Müdür böyle bir harekette bulunmadığını söyledi. Ancak tüm öğrenciler tanık olmuş. Salihli Milli Eğitim Müdürü Vedat Karabıyık'a dilekçe verdim. Müdür hakkında gerekenin yapılmasını istiyorum" dedi.

SUÇLAMAYI REDDETTİ

H.T. ise, "İstiklal Marşı okunacağı sırada arkadaşlarım konuşuyordu. Müdür beni çağırdı, ses
çıkarmadığımı söylediğim halde elime mikrofonu verdi ve 'Eşek gibi anır' dedi. İsteğini geri çevirince de ayağıma basıp, enseme tokat atarak beni geri gönderdi. Arkadaşlarıma rezil oldum" dedi. Okul Müdürü Bayram Özkul iddiaların asılsız olduğunu söyledi. Bayram Özkul "İstiklal Marşı okunmadan önce çok ses çıkıyordu. Bütün öğrenciler H.T.'nin konuştuğunu söyledi. Yanıma çağırıp, deşarj olması anlamında 'Bağıracaksan gel burada bağır' dedim. Söz konusu ifadeyi kesinlikle kullanmadım. Tüm iddiaları
reddediyorum. Bu olayın altında başka nedenler çıkacak. Bunu hep birlikte göreceksiniz" dedi. Milli Eğitim Müdürü Vedat Karabıyık, babanın verdiği şikayet dilekçesini işleme koyduklarını, iddiaların en kısa sürede aydınlatılacağını söyledi. Karabıyık, konu hakkında Manisa Milli Eğitim
Müdürlüğü'nü de bilgilendirerek müfettiş talep ettiklerini belirtti.

3 OKULDA SORUŞTURMA GEÇİRMİŞ

Öte yandan Misak-ı Milli İlköğretim Okulu Müdürü Bayram Özkul'un daha önce de Gökeyüp İlköğretim Okulu, İbrahim Akkayan İlköğretim Okulu ve Uğur Kiremit İlköğretim Okulu'nda görev yaparken çeşitli sebeplerden dolayı soruşturma geçirdiği kaydedildi. Misak-ı Milli İlköğretim Okulu'nun bulunduğu Gaffar Okan Mahallesi'nde başka velilerin de müdür hakkında çeşitli
nedenlerle şikayette bulundukları, tümünün birleştirildiği belirtildi.

Kaynak: YeniAsır gazetesi, Radikal gazetesi
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Niye öylebir ceza vermişki,kendisi sadece o dildenmi anlıyor acaba :)
 
Cynical

Cynical

Üye
Müdür bey çocuğun lisanını anlamamış olmalı ki kendi lisanında konuşmasını istemiş.
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
İyi de iddia edildiğini söylüyor..
Kesin bir sonuç yok..
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Bir keresinde ilk okuldayken bizim arkadaş kavga ettti hoca birbirinizin agzına tükürün diye bir ceza vermiş.Arkadaş ilçe milli eğitim müdürlüğüne baş vurdu hoca az kalsın hocalıktan oluyordu görevden atılacaktı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Niye öylebir ceza vermişki,kendisi sadece o dildenmi anlıyor acaba :)
hocam eğitimci değilsin belli..tamam müdür cezada belki ağır davranmış olabilir o tartışılır ama birgün şöyle okula gelde o çocukların ne yaptığını bir gör..öğretmen de ne yapacağını şaşırdı..zaten okulda çocukların yaptıkları görülmez hatta bazı veletler çıkar öğretmene küfreder kimse görmez ama öğretmen bir tokat atar kıyamet kopar böyle nereye kadar gidecek bilmiyorum..
 
Atakan

Atakan

Üye
hocam eğitimci değilsin belli..tamam müdür cezada belki ağır davranmış olabilir o tartışılır ama birgün şöyle okula gelde o çocukların ne yaptığını bir gör..öğretmen de ne yapacağını şaşırdı..zaten okulda çocukların yaptıkları görülmez hatta bazı veletler çıkar öğretmene küfreder kimse görmez ama öğretmen bir tokat atar kıyamet kopar böyle nereye kadar gidecek bilmiyorum..
Böyle mi eğiteceksiniz çocukları?
 
Godfather

Godfather

Üye
ilginç bir durum
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
hocam eğitimci değilsin belli..tamam müdür cezada belki ağır davranmış olabilir o tartışılır ama birgün şöyle okula gelde o çocukların ne yaptığını bir gör..öğretmen de ne yapacağını şaşırdı..zaten okulda çocukların yaptıkları görülmez hatta bazı veletler çıkar öğretmene küfreder kimse görmez ama öğretmen bir tokat atar kıyamet kopar böyle nereye kadar gidecek bilmiyorum..

Devletin sırtı belinizde maaşınız tıkır tıkır cebinizde.Yaz ayında 2 ay ocakta 1 ay bayramlarıda falan fişmanıda kat senede 3.5,4 ay tatil yapıyorsunuz.Hafta sonu ise cabası.Bırakında o kadarda olsun
 

Berlin Boleyn

çocuk aileden ne görüyorsa onu yapıyo aslında o çocukların babalrını anırtacaksın.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Devletin sırtı belinizde maaşınız tıkır tıkır cebinizde.Yaz ayında 2 ay ocakta 1 ay bayramlarıda falan fişmanıda kat senede 3.5,4 ay tatil yapıyorsunuz.Hafta sonu ise cabası.Bırakında o kadarda olsun
sen öyle san gelde birgün öğretmenlik yap bakalım çok kolay zannediyorsun değil mi? dışarıdan davulun sesi hoş gelir ama bir gelde gör..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt