MSN Takılıyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

buroplus

Üye
    Konu Sahibi
MSN Takılıyor.
Olay Ağıdaki gibi

Bunun bir çözüm yolu varmı kafayı yiycem
 

buroplus

Üye
    Konu Sahibi
Evet ultimate x64
 
Messenger Donma Sorunu
İnternet Explore yi acın
Araçlar kısmına gelin
İnternet Seçenekleri/Bağlantılar/Yerel Ağ Ayarları
Bu kısımda Ayarları Otomatik Algıla nın yanındaki tiki kaldırın tamam deyip cıkın.
 

buroplus

Üye
    Konu Sahibi
Dediklerin zaten yapılı
 
program uyumlulugunu vista yapsana birde
 
Herhangi Bir Zararlı Yazılım Yüzünden Messenger Yazılımının Regedit Kayıtları Siliniyor Ondan Dolayı Her Defa Böyle Bir Sorun Karşına Çıkıyor Kaspersky İnternet Security Veya AVG İnternet Security 2011 Programını Kur Sistemi Tam Tarat Çıkan Virüsleri Sil,Engelle PC 'yi Yeniden Başlat Bir Defa Daha Böyle Bir Sorun Alırsın Sonra Diğer PC'yi Açmanda Böyle Bir Sorun Asla Almazsın
 

buroplus

Üye
    Konu Sahibi
Kaspersky internet sec.2011 orjinal lisanslı kurulu tarattım birşey bulamadı ama taramadan önce ne olduysa düzeldi.Cevaplarınız için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...