MSN Sorunum War Ltfenn

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

l OnxD l

Üye
    Konu Sahibi
MSN Sorunum War Ltfenn
arkadaslar nokia 7510 um war kendi telefonun MSN si falan warr girmeye calısıom hep hata verio Ebuddy ykledm ondada girmio WAP Turkcell ayarladmm wap ayarları tmam ama giremiom :S ytardm

--------------- Ekleme ---------------

ltfenn arkadaslar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...