Msn e Kız ekledikten snr oluşan Dialoglar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Msn e Kız ekledikten snr oluşan Dialoglar
e slm
k slmda kimsiniz
e ıı şey ben murat
k hangi murat
e dördüncü murat eueheu
k defol

e slm naber
k slm iii kimsin
e benmi
k yok arkandaki
e ha o ercan
k byyy
e tüh be ercanın yüzünden engelledi

e ya nerdesin görüşmeyeli çok ayıp ediyosun ha
k pardon?
e tamam bi daha olmasın
k sen de kimsin be defol

k msn adresimi nerden aldınız
e ıı migrosda ucuzluk vardı toptan aldım
e tüh be çevrim dışı oldu

k kimsiniz
e talihine darılmış umutlara sarılmış sevmişte terk edilmiş bir gönül yorgunuyum(ferdi babadan alıntı yaptım)
k böyle birini tanımıyorum by

k adresimi nerden buldun
e ıı şey dün gece ak sakallı bi dede rüyamda bu adresi verdi
k söyle o dedeye bi milli piyangodan sonra çöp çatanlığamı başladı
e valla bende anlamadım
k hadi sana tatlı rüyalar anca buluşursun ak sakallı dedeyle

k(yabancı kız) what is this
e this is a book
k my email??
e senin adresi wc de düşünürken buldum
k sen türksün galiba
e nerden bildin
k ee türkün aklı ya kaçarken ya z.çarken neyse by

k kimsin
e Allahın cooluyum
k yapma ya hiç çekilmiyosun by

e slm ben ahmet
k hangi ahmet
e unutuldukmu yoksa
k haa anteptekimi
e eeevet o işte
k amma kekmissin benim antepte tanıdığım yokki by

e slm ben mehmet ağa
k hangi mehmet ağa
e çizmeli kedinin ağası
k nasıl yani
e sarı çizmeli mehmet ağa işte
k öylemi biz şehre taşındık ağalık kalktı by

k slm adresimi nerden buldunuz
e googleden yav adamlar ne güzel yapmış aradığın herşey var
k ben öyle kolay bulunmam
e ozaman sen hintlisin
k ne alaka
e kolay bulunmuyasan bulunmaz hint kumaşısın ehuehe
k hahaha çok komik msn em görmesin seni

e slm mailimi nerden aldın
k benmi almışım sen kaydettin
e ben kaydettim diye eklemen mi lazım hemen
k ee sen bilirsin ozaman byy

k slm
e slm
k isim ne nerden
e vayy direk mevzu ha
k sana iylik yaramaz
e dur gitmeee tamam tamam tüh gitti

e slm
k slm şebnem ferah dinlermisin
e yok
k ozaman by
e sen ferdi tayfur dinlermisin
k yok
e ozaman sana by
 


POWER

POWER

Üye

k kimsiniz
e talihine darılmış umutlara sarılmış sevmişte terk edilmiş bir gönül yorgunuyum(ferdi babadan alıntı yaptım)
k böyle birini tanımıyorum by
Bu güzeldi :ehe
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
ben vermiştim dostum!! ;) uzun zaman oldu ama!! :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
bilmiodum.. yenilemiş olduk:)
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
ehu ehu
 

mevlut

Üye
okadar ezilmeye büzülmeye ne ger yaf ekledikten sonra kzn msnsini resmen söyle gitsin :D ben sizi bu yüzden ekledim die :D
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
dokuz bin yedi yüz altmış beşinci verilişi yaw :S olsun genede saolasın :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dünde zaten beni kızın biri ekledi. Arkadaş olalım diyo tutturdu yok diyorum. Tawır yaparım diyor dedim banane istemiyorum :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt