Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
msn de wifi üzerinden görüntülü konuşma!!!!!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kaptancanali
Üye
Konu Sahibi
msn de wifi üzerinden görüntülü konuşma!!!!!
ben lg gc900 kullanıyorum wifi üzerinden msnden görüntülü konusabileceğim bir msn programı aryorum varmı bilgisi olan????
bitlisadilcevaz
Üye
öyle bir şey yok dostum nimbuzz arama olanağı sunuyor sadece
mobilegeek
Üye
Malesef sadece tabletlerde yapılabilir o hadise. Smartphone'u PC'ye bağlayıp webcam olarak kullanabilirsin ama.