MSN açılmıyor neden?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MSN açılmıyor neden?
msn açamıyorum
msn de oturum açamıyorum
neden msn açamıyorum


msn açılmıyor-Çözümü

Msn açılmıyorsa aşağıdaki işlemi yapınız.

Hata kodu alıyorsanız yapacağınız işlem çok basit.Sadece bilgisayarın saat ve tarihini güncelleyip tekrar deneyin..

Hala düzelmediyse aşağıdaki yolu deneyin.


Başlat > donatılar dan notepad'i açın. Dosya > Aç bölümünden
C:\Windows\System32\Drivers\etc\ klasörüne gelip hosts dosyasını açın.

veya hosts dosyasına çift tıklayın, notepad programı ile birlikte açda diyebilirsiniz.
Ardından

65.54.239.80 messenger.hotmail.com
65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net

yukarıdaki bu iki satırı en sona yapıştırın.

kaydedip kapatın .

Msn nizi açmayı yeniden deneyin.

Açılacaktır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...