MSN Messenger msn 9.0 çoklu oturum açma "PROGRAMSIZ"

    Konu Sahibi
msn 9.0 çoklu oturum açma "PROGRAMSIZ"
Msn 9 için Çoklu Oturum gibi Bazı Programlar filan çıkmış açıkcası ben o pro lara güvenmiyorum daha önce yaptığım bir yöntem ;

Başlat Menüsünden "Çalıştır" a tıklayın.

oraya regedit yazın ve çalıştıra basın

HKEY_LOCAL_MACHINE buna çift tıklayın ardından " SOFTWARE " Bunada tıkılayın.

Sonra " Microsoft " bi tıkta buna yapın, azkaldı Bir tıkta " windows Live " buna Ardından " Messenger " Klasörüne sağ tıklayp " yeni " ye "DWORD Değeri" ne Tıklayın.

Değer adını MultipleInstances olarak girin.

Bu değere sağ tıklayıp Değiştir diyerek, Değer verisini 1 olarak girin.bu kadar
 
yooo yıne tek acılıoo hallla hallla hepsınıde yabtım
 
    Konu Sahibi
sende bişey var arkadaşım