MS Outlook açık iken BB ye mail düşmüyor !!!

Sponsorlu Bağlantılar

alperen1313

alperen1313

Üye
    Konu Sahibi
MS Outlook açık iken BB ye mail düşmüyor !!!
Eger MS Outlook unuz Açık iken BlackBerry nize Mailleriniz Düşmüyor ise Problem Şu dur , Mail Server ınız Size Gelen Maillerin Bir Kopyasını Serverda Tutmuyordur , ÇÖZÜN ÇOK KOLAY Şöyle ki MSOutlook dan Hemen Bir Ayar Değişikliği İle Çözülüyor ; Aşşagıdaki Adımları İzleyin ( Ben Outlook 2007 ingilizce Kullanıyorum ) Sizde de Bende ki gibi anlatıyorum ;


Outlook Açıkken -->> Tools -->> Account Settings -->> (mail account larınızı goreceksiniz ) Change -->> (gelen ekranda) More Settings -->> Advance (sekmesi) -->> Leave a copy of massage on the server ( tik i işsaretlenmeli )

:sn::sn::sn:
 
  • Beğen
Tepkiler: marmara_2


zombiget

zombiget

Üye
valla bnde düşüyo ama abimin black berry var onda hep düşüyo...
 
alperen1313

alperen1313

Üye
    Konu Sahibi
sorunu bu şekilde çözebilirsiniz
 

Benzer Konular



Üst Alt