Mpx220 Msn Messenger...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Mpx220 Msn Messenger...
yaaa bnm mpx220 telim war we bn msn yüklemeq istiorum bunu nası yapabilirim yardımcı olursanız ewinirim şimdiden teşekkürler..
 

muraltun

Üye


mpx220 de mesenger zaten yüklüdür. yoksa ben yanlış mı anladım??
 

Salihyet

Üye
Acill Yardımm İmddaaat gibi şeyler kullanmayın !!
 

ibonline

Üye


mpx220 de mesenger zaten yüklüdür. yoksa ben yanlış mı anladım??
[post=179562]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
mpx lerde msn uygulaması zaten birlikte geliyor
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İçinde zaten msn messenger mevcuttur..
 

slayer

Üye
hemde en kralından messenger
sadece smiley kullanılamıyor o kadar
 

FrontmaN

Üye
Originally posted by slayer@Sep 28 2005, 03:57 PM
hemde en kralından messenger
sadece smiley kullanılamıyor o kadar
[post=179733]Quoted post[/post]​

altarnatif olarak agile messenger kullanılabilir
 

snrers

Üye
agile messenger cok guzel ama kamerayı kullanarak foto gonderemıyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...