Satılık / Takas Motorola xt910 Razr Maxx 3300 Mah Batarya

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
Motorola xt910 Razr Maxx 3300 Mah Batarya
Oncelikle Selamun Aleykum 1 Sene Once 1800 tl Amerikadan Alindi Ve Yeni Cikan Cihazlarsan Kat Kat Ustun
OlUp 3300 Mah Bataryaya Sahiptir Cihaz Cok Guzeldir Ve Ses Kalitesi Muhtesemdir.! Telefonun Parcalari Kursun Gecirmez Maddelerden Uretilmistir Arkasi Kevler Fiber Yani Cizilmeyen Carbonla Yapilmistir Cihazi Bilen Biliyor Normal xt910 Razr La Karistirmayin Cunku Bu Maxx 3300 Mah Bataryasi Olup Uzun Gitmektedir.! Tasarimda Bir Degildir Eger Arastirirsaniz Ne Demek istedimi Anlarsiniz. Cihazin Ekraninda Kilcal Cizikler Bulunmaktadir Bunlar Resmi Cekilerek Konulacaktir Kulaklik Sifirdir Dun Kutusunu yoklerken Buldum Ve Kulandim Sadece.! Cihaz Htc M7ile Takas Olur. Cihaza İstedigim Fiyat 700 Tldir. Herkese Hayirli Satislar










Resimler Yuklenmistir
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR


Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
Ilana 24saat içinde görsel ekleyiniz.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Görsel eklerseniz ilgilenebilirim !
 

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
Tabi Bugun Eklerim İstanbul ici İyseniz Cihazida Gorebilirsiniz ? Bugun Bir Telefon Bulayim Cekerim Fotolarini
 
anilll

anilll

Üye
samsung s3 mini ye nedersin turkcell i hatlarda bedava internete giriyor
 
anilll

anilll

Üye
yokben istanbuldayimAdiosPancos s3 mini ile takas olurmu
 

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
Normal Sartlarda on Taraflarda Vardi Bende hepsini Soydum Siyah Oldu Daha Guzel Oldu :) Hepsinin Resmini Cekip Tedaylarini Yazicam Zaten Cihazin Yazilimsal Hic Bir Sikintisi Yok 1 Sene Kulandildi Golilla Glass cizilmeyen Ekrana Sahip Dediler Bende Jelatinsiz Kulandim Ufak Tefek Cizikler Var iste Resimlerini Cekicem BakarsinizUste Ne Vereceginize Bagli ? Takas Olabilir Yani ?
 
anilll

anilll

Üye
takas yani turkcelliysen konturun olmadan bile nete giriyo benim s3 minimolurmu?sen istanbulun neresindesin
 

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
Resimleri Basil yuklicem ?
 

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Detaylı resimler için teşekkür ederim
Sırf batarya içinde 700 lira verilmez 600 liraya xt910 alırım daha iyi yanisizde zor satarsınız çünkü çok fazla çizik soyulma var

Hayırlı satışlar
 
  • Beğen
Tepkiler: AdiosPancos

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
:) Tesekkur Ede rim Siz Bilirsiniz teklif Sonucta istedigim Fiyat Budur :) Sirf Batarya Icin Degil Eger ITU Bakarsaniz Kasada Farkli Normalize Bunin Arkasi Duz Noun Cikintili :)
 
Son düzenleme:
UpOneTR

UpOneTR

Üye
:) Tesekkur Ede rim Siz Bilirsiniz teklif Sonucta istedigim Fiyat Budur :) Sirf Batarya Icin Degil Eger ITU Bakarsaniz Kasada Farkli Normalize Bunin Arkasi Duz Noun Cikintili :)
Xt910 kullandım
650 liraya alıp 6-7 ay sonra yine 650 liraya sattım

Bunun arkası kalın dimi ?
Xt910 da ince ve çok şıktı
 

AdiosPancos

Üye
    Konu Sahibi
:) 7.1 mom buda 9mm Armada peak bir fark yok ama Bunin arkasi duz noun cikintili aldigim gun den beridir cihazin Dil Hala yabanci turkce dil bile yok :) sahibinden coma RAZR Maxx yazar misin ? fiyatlara back bi ?Cigar dustu 600Fiyat dustuGuncel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
11
Görüntüleme
850
Halit O.
OnurAslanhan
Cevap
8
Görüntüleme
1K
OnurAslanhan
Cevap
2
Görüntüleme
811


Üst Alt