Motorola Nın Tayvan Malı Olabileceği...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
denizyalcin

denizyalcin

Üye
    Konu Sahibi
Motorola Nın Tayvan Malı Olabileceği...
arkaşlar geçen gözüme çarptı benim e365 de Made in Taiwan yazıyor acaba tayvan malı mı ki?bildiğim motorola amerikan malı ama tayvan da fabrikası olduğunu duymuştum.bu olabilir mi?
 


irun

irun

Üye
öyle yazıyosa öyledir. amerikalıların kendi ürettikleri bişeye bile isteye Made in Taiwan yazacaklarını hiç samıyorum
 
sokarus

sokarus

Üye
kardes strateji su amerikan prensibiyle ucuz işçilik birleşince tel tabiki taywandan olur

sen hic made in germany yazan bi adidas yada puma gordunmu??????


abi ucuz işcilik sarmıs dünyayı
 
gknky

gknky

Üye
çünki taiwan da işcilik ucuz bu yüzden dışarı ülkelere fabrika kurup ucuz işçiler e yaptırıolar . ... .
adıdas puma nike vs vs vs de öle
 
kikaksk

kikaksk

Üye
aynen katılıyorum ...dünyayı ucuzişçilik sarmış
 
D-WADE BURAK

D-WADE BURAK

Üye
çakmadır bence :D
 

çakıltaşı63

Üye
benim ablamın v3 ü var ondada made in singapure yazıo acaba singapur malımı
 

m.suut

Üye
dün motorola v3 aldım.kutusunda sıfır onda da made in cihana yazıyor.2 yıl garantili...ama cin olma ihtimali kafamı karaştırdı.ne dersiniz arkadaşlar iade mi edeyim?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt