gokkoc
Üye
-
Konu Sahibi
-
elf®' Alıntı:valla sx1 ile mpx220 yi kıyaslayabılıyosan kardes sen bence sen sx1 takılmaya devam et ben kullanıyorum daha onceden bı cok telefonda kullandım bence gayet basarılı bı telefon burdakı arkadasların aksıne ben tavsıye ederım ama yenı telefon pıyasası neyı gosterır bılemem bı cok yenı urun cıkıyo ama eskıler arasında mpx 220 elıne su dokecek telefon yok bence
ben_daha_yeniyim' Alıntı:peki bu telefonun ikinci eli ne kadar arkadaşlar ? mp3 çaları varmı ?
..::Riddick::..' Alıntı:valla msn de çok az kb harcadığı gercek ama kontor olarak dersen bilemiycem faturalı olunca. Ama tahminen 30 dk yazışsan Tcell de 5 kontörü geçmez sanırım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?