Motorola ikiye bölündü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hellboy®

Hellboy®

Üye
    Konu Sahibi
Motorola ikiye bölündü
Son yıllarda cep telefonu pazarında sürekli düşüş yaşanan Motorola, zarar eden cep telefonu birimini şirketin diğer iş kollarından ayırma kararı aldı.

Motorola yaptığı açıklamada; 2009 yılında sonlandırılması beklenen gelişme ile daha esnek yapı ve daha odaklanmış bir yönetim sürecinin başlayacağını belirtti.
Şirket şu anda, mobil bölümün başına geçecek CEO için dünya çapında bir araştırma yapıyor.
 
dgn_abdullah

dgn_abdullah

Üye
motorola fazla zaten tutulmuyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt