Moskova'yı zombiler bastı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SucX

Üye
    Konu Sahibi
Moskova'yı zombiler bastı!



























 
Tepkiler: arslansem
Moskova sirkinden mi kaçmış bunlar ? :
 

SucX

Üye
    Konu Sahibi
Tek amaçları eğlenmek
 
ben görsem bunları sokakta ölürdüm korkudan
 

Feel It

Üye
İspanya'nın domatesle yaptıkları festivalden daha iyidir boya kullanıyorlar kıyaslanıcak olursa Rusya'nın eğlence modu daha güzel
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
kızlarına yakışmış emo gibi olmuşlar yaa
 

Feel It

Üye
onların kızlarına ne yakışmıyorki :P
 

mc zerem

Üye
erkeklerı delı reco gıbı ,kızları delı cemıle gıbı D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...