Mortal Kombat Unchained & PPSSP Gold Emulator

tayren

Üye
    Konu Sahibi
Mortal Kombat Unchained & PPSSP Gold Emulator






Merhaba arkadaşlar hemen hemen herkesin sevdiği bu güzel oyunu Türk sitelerinde bulamayacağınızdan emin olabilirsiniz.Sizler için bu güzel oyunu ve emulatorü paylaşıyorum yapmanız gerekenler PPSSP Gold emulatorunu cihazınıza kurup uygulamayı açınız ve indirdiğiniz Mortal Kombat Unchained rar dosyasını arşivden çıkartıp emulatorden Mortal Kombat Unchained klasörünü seçip oyuna tıklayınız.
(ücretsiz)
(ücretsiz)
 
Son düzenleme:

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Onaylarken baktım linklere fakat girmemişti, neyse. İyi forumlar.
 
Gold ile normalin ne faeki var?
 
Haa tamam bakalim bi yukleyip deniyim. Benum cihaz s3 mini antutu 12000 ben ama dirt 2 için denemiştim. Bide bunla deniyim
Not: dirt 2 menüde 15-20fps basit videolarda 60fps oyun sırasında ise 10~ fps. Program ayar kısmından fps moniyôr açmak mümkün
 

tayren

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlardan kare atlamayı 1 yap
 
Abi o linki silip yerine market lijkini veya gold versiyon linkini koyarsan daha iyi olur. Bide yükleyecekler gidip marketten yüklesin en azından güncelleme alırsınız. (Linkteki gold versiyon deil yüklemeyin)
 

tayren

Üye
    Konu Sahibi
Abi o linki silip yerine market lijkini veya gold versiyon linkini koyarsan daha iyi olur. Bide yükleyecekler gidip marketten yüklesin en azından güncelleme alırsınız. (Linkteki gold versiyon deil yüklemeyin)
Hemen düzeltiyorum kardeşim saolasin
Hemen düzeltiyorum kardeşim saolasin
Sorun düzeltildi paylaştığım linkten indirebilirsiniz zaten güncel versiyon ayrıca google play de ücretli sorun yaşayanlar için ücretsiz paylaşım yaptım.
 
Son düzenleme:
Saol abi bide senin tel ne? Ben s3 minide (gerci 10fps ama) beklentimden daha cok fps alsim. Dirt 2'de. İstersen link atim
 

tayren

Üye
    Konu Sahibi
Saol abi bide senin tel ne? Ben s3 minide (gerci 10fps ama) beklentimden daha cok fps alsim. Dirt 2'de. İstersen link atim
Sende saol kardeşim Vodafone Smart Ultra 6 kullanıyorum donma kasma yok olmasıda zorDirt linkini özelden atabilirsin
 
Ne oynardımbe geçen sene oynuyordum sıkılmışdım hazır konu varken bidaha oynıyayım
 
Pes16 ace'de çalışıyor. Ohaa lan ben dirt3'yi ic ile stabil oynayamiyom. Bide s3 mini nerdeyse aceden 2 kat daha iyi
Cm12. 1f kernel 1100 mhZ
 
Dirt3 yazmisim o dirt 2 olacakti.
 
Tepkiler: omerboz54