Moralim bozuk :(((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Moralim bozuk :(((
dalga geçmeyin, geyik muhabbeti falan yapmayın nasılsınız?
 
Çok şükür kardeşim sen nasılsın
 

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
eee işte öyle...
 
Anlat bakalım ne derdin var?psikolojik danışman olcaz nasipse.şimdiden başlayalım dimi
 
anlat panpa capsi koyardım ama geyik yokmuş neyse

iyidir yunus derdin ne wats yor problem meen
 

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
şey yaa ayaklarım şişti
 

CABBAR

Üye
Geçmiş olsun Yunus can hayırdır?
 

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
abi hergün 2 km yol yürüyorum sabah giderken bide dönerken ne kafa kalıyor ne bişey ders falan çalışamıyorum yorgunluktan kötü ya
 

CABBAR

Üye


evet babamdaki mentalite erkek çocuğunu ne kadar sıkarsan ileride o kadar rahat eder gibi gayet ilkel ve saçma bende işte telef oluyorum

Yunus can sende bisiklet yok mu ? Bazen bende çok kızarım babama ama genelde haklılar
 

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
bisiklet yok be abi ki yollar zaten yokuş
 

CABBAR

Üye
bisiklet yok be abi ki yollar zaten yokuş

Yunus bende hergün 3 km yürüyorum alıştım ama ben yürümeyi severim. Allah yardımcın olsun. Bizim burada bi zafer yolu kültür sanat şenliği yapılır. Biz 26 ağustosta gece 12'den sabah 5'e kadar 15 km yürürüz bu yıl 4. kez gittim ayaklarım şişmişti bilirim o durumu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...