Montoya Gitti De La Rosa Geldi

Sponsorlu Bağlantılar

G_Unit

G_Unit

Üye
    Konu Sahibi
Montoya Gitti De La Rosa Geldi
Formula 1 takımlarından McLaren Mercedes'te Juan Pablo Montoya'dan boşalan koltuğa İspanyol Pedro De La Rosa oturdu.McLaren Mercedes Formula 1'i bırakarak gelecek sezon NASCAR'da yarışacağını açıklayan Kolombiyalı sürücü Juan Pablo Montoya'nın yerine İspanyol sürücü Pedro De La Rosa ile anlaşmaya vardı.

McLaren Mercedes'te test pilotu olarak görev yapan De La Rosa daha önce Arrows ve Jaguar adına yarışmıştı.

Bu arada McLaren Mercedes gelecek sezon için şimdiden dünya şampiyonu İspanyol pilot Fernando Alonso ile anlaşırken Kimi Raikkonen'in de Ferrari ya da Renault için yaroşması bekleniyor.
 


oguzhanbolu

oguzhanbolu

Üye
hayırlı olsun diyelim
 

delimakina

Üye
yapma montoya benim favorimdin ne gidion nascara
 

perfectlover

Üye
Pedro DeLa Rosa da iyi pilottur. Geçen sezonu unutmayalım. Tek başına 9 puan toplamıştı. (Zaten 3 yarışa katılmıştı) Ama ben Wurz'u tercih ederdim.
 
nothingelse

nothingelse

Üye
alonso nun renault tan ayrilmasi ve takimlarin pilotlarinin bole karismasiyla gercekten kimin iyi pilot oldugu meydana cikacak. Ben montoya adina uzulmedim cunku cok dikkatsiz bir pilot. Belki iyi olabilir ama ben hayatim boyunca lastik isitirken spin atan birisini gormedim ! !
 

Benzer Konular



Üst Alt