Monteci arkadaşlara 10milyon dolarlık soru !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sErDArcAAn

sErDArcAAn

Üye
    Konu Sahibi
Monteci arkadaşlara 10milyon dolarlık soru !
Samsung monte için türkce sözlüklü s5620jtjf1 c2 b3 firmwaresi olan warmı s5620jvjxx sürümlerinden birinede razıyım.

Yeterki içinde türkce sözlük bulunsun.

Özetle türkiye sürümü olan s5620jtjxx firmwarelerinden elinde olan varmı? nette yok !


İnsan firmware deyince baya bi yenilik bekliyor. Xp ve vista farkı gibi. Şu anki aklım olsa ne firmware degiştiririm nede bidaha samsung alırım. 5800 kalas malas ama daha güncel . En kötüsünden sensörlü oyunları var.
 
  • Beğen
Tepkiler: M3L!H ve must20


akdenizx

akdenizx

Üye
ben orjinal sözlüklü olan sürümü kullanıyorum ancak firmware nasıl py ye aktarılabilir hiçbir fikrim yok
 
sErDArcAAn

sErDArcAAn

Üye
    Konu Sahibi
Sagolasın hocam düşünmen yeterli ama malesef kurulu olan sistemin keşke yedegi alınabilse :)
 
akdenizx

akdenizx

Üye
Sagolasın hocam düşünmen yeterli ama malesef kurulu olan sistemin keşke yedegi alınabilse :)

valla bilmiyorum artık yedeğini alabiliyormuyuz ancak o TR sürümü orjinal firmware bulmanız ımkansız gibi. Keşke hiç güncelleme yapmasaydınız. Ben de cok dusundum zamanında ancak Allahtan yapmamışım . Birçok arkadasımda da sozluk yok . .
 
TasteKiN

TasteKiN

Üye
türkçe - türkçe sözlük yok ki zaten türkçe - ingilizce sözlük ise herhangi bir uygulama ile geliyor aramaya uğraşmaya değmez. Eğer var ise içinde türkçe - türkçe yani türkçe kelimelerin açılımı olduğu bir sözlük onu her türlü kullanmaya varım :)
 
sErDArcAAn

sErDArcAAn

Üye
    Konu Sahibi
türkçe - türkçe sözlük yok ki zaten türkçe - ingilizce sözlük ise herhangi bir uygulama ile geliyor aramaya uğraşmaya değmez. Eğer var ise içinde türkçe - türkçe yani türkçe kelimelerin açılımı olduğu bir sözlük onu her türlü kullanmaya varım :)

Türkce - Türkce sözlük arıyorum demedimki sadece Türkce - ingilizce sözlüklü firmware arıyorum(işim geregi cok lazım oluyor).
Harici java program olarak istemiyorum. Daha dogrusu telefonun eski orjinal firmwaresini istiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt