Monte S5620 Kamera Başarısız Sorunu Çözüm

Sponsorlu Bağlantılar

byburakk134

byburakk134

Üye
    Konu Sahibi
Monte S5620 Kamera Başarısız Sorunu Çözüm
Arkadaşlar yabancıların formunda dolaşırken bi kaç bişeye rastladım ve tam olarak yabancı dilim olmadığı için anlamadım. Ama çözümü yazmış adamlar. biri bunu çevirip yardımcı olsun.

Try to allow a master rom, it's exactly flashnut According to this manual
Dobrý den,​
Dobry den,
Dovolte mi vysvětlit: Po uvolnění S5620 a slavný "kamera selhal" problém, a žádný způsob, jak jej řešit.​
Vysvětlit Dovolte Po uvolnění slavný S5620 a "camera selhal" problem, a žádný způsob, jak jej minors.
Musím zkusit reflash to s mnoha soubory, ale žádný výsledek.​
Musik zkusit to reflash s mnoha soubory, ale výsledek žádný.
A pak se vrátil telefon zákazníkovi omluvit.​
A pak se zákazníkovi omluvit vrátil phone.
Nabídl jsem mu koupit jinou S5620, ale on odmítl vlídně.​
Does Nabídl jsem koupit jinou S5620, ale ten odmítl vlídně.
To bylo minulý týden.​
To bylo minulý týden.

Dnes a viděl zákazníků a já se ho zeptal na telefonu.​
A ja se na ho zeptal viděl zákazníků Dnes a phone.
Řekl mi, že po hledání na webu, našel řešení: někdo mu řekl, aby jen se telefon otevřít a odpojení fotoaparátu, zapnutí telefonu a vypnout, znovu připojit ke kameře, a nakonec se obrátit na telefon.​
Continuously, ze po webu na hledání, našel Resende: Does někdo continuously, ARF jen se otevřít a odpojení fotoaparátu phone, phone to zapnutí vypnout, znovu připojit ke kamer, a nakonec obrátit se na telefon.
Zákazník to zkusil a telefon funguje velmi dobře!​
Zákazník to zkusil a telephone funguje Velm Dobre!
Problém byl vyřešen úplně!​
BYL vyřešen úplně Problem!

Pokud někdo má S 5620 s "kamerou selhal" problém, zkuste prosím tuto metodu a dejte nám vědět, jestli to opravdu funguje.​
Pokud někdo mA S 5620 s "kamerou selhal" problem, a method zkuste prosím tuto dejte Nám vědět, to opravdu funguje gesticulatory.

Díky všem.​
Díky všem.​
English :​
İngilizce:
Quote​
Hello,​
Hello,
Let me explain : After unlocking a S5620 i have the famous "camera failed" problem, and no way to solve it.​
Let me explain: After unlocking a S5620 i have the famous "camera failed" problem, and no way to solve it.
I have try to reflash it with many files, but no result.​
I have try to reflash it with many files, but no result.
Then i returned the phone to the customer apologizing.​
Then I returned the phone to the man? Customer.
I offered him to buy another S5620 but he refused kindly.​
I offered him to buy another S5620 but he kindly refused.
It was last week.​
It was last week.

Today i saw the customer and i asked him about the phone.​
Today i saw the customer and i asked him about the phone.
He said to me that after searching on the web, he found a solution : someone told to him just to open the phone and disconnect the camera, turn on the phone and turn it off, then to reconnect the camera, and finally to turn on the phone.​
He said to me that after searching on the web, he's found a solution: someone told him to just to open the phone and disconnect the camera, turn on the phone and turn it off, then reconnect to the camera, and finally to turn on the phone.
The customer tried it and the phone was working very well !​
The customer tried it and the phone was working very well!
The problem was completely solved !​
The problem was completely solved!

If anybody has S 5620 with "camera failed" problem, please try this method and let us know if it's really working.​
If anybody has S 5620 with "camera failed" problem, please try this method and let us know if it's really working.

Thanks to all.​
Thanks to all.​
I myself solve the problem with a camera phone but I do not have aunts with me so that I can try.​
I myself solve the problem but I not do with a camera phone with me so that I can try to have Aunts.
Personally, I think that this firmware is the best.​
Personally, I think that this is the best firmware.
GPS is rapidly going well and the mods are going to give him.​
GPS is rapidly going well and the mods are going to give him.
And this is a good FW:​
And this is a good FW:
Quote​

-------------------- Buda Konunun Asıl adresi burda yazılar düzgün çıkmaya bilir. :

ekremozo

ekremozo

Üye
yani ne yapmak lazımmış

fyaglikara

fyaglikara

Üye
sanırım burda anlatmak istedigi seyi hiç biriniz yapmak istemezsiniz =) =))

diyo ki
open the phone - telefonu ac (sanırım arka kapagını çıkarmaktan bahsediyo)
and disconnect the camera - Kamera bağlantısını kes (kamerayı çıkarmaktan bahesstigini umuyorum)
turn on the phone and turn it off - Telefonu ac ve kapat (burda normal olarak telefonumuzu acıp kapamamızı istiyo)
then reconnect to the camera - Camerayı bağla (burda kamerayı tekrar yerine takmamızı istiyo)
and finally to turn on the phone - Telfonu ac (burda da telfonu açmamızı istiyo)

ekremozo

ekremozo

Üye
ben terbiyeli bir dille hadi canım diyorum...Onu demek istemiyordur diyorum... Sen ne diyosun :):):)

fyaglikara

fyaglikara

Üye
ben terbiyeli bir dille hadi canım diyorum...Onu demek istemiyordur diyorum... Sen ne diyosun :):):)

umarım öyle demek istemiyodur =)) yani kimse bi fw için telefonunun civatalarıyla ilişki kurmak istemez =))

TasteKiN

TasteKiN

Üye
arkadaşlar bu kamera sorunu sizin bizim yaptığımız bir yanlış değil. Teknik servis de bu şekilde çözüyor. Bazı telefonlar yazılım değişikliğini kabul etmiyor, orjinal dahi olsa. Kamera çalıştığı halde hata veriyor ve onlar da telefonu açarak bu hatayı düzeltiyorlar :)

ekremozo

ekremozo

Üye
ya peki biz cihazı sökmeden bunu nasıl yapacaz? :)

ekremozo

ekremozo

Üye
yok bır cevappppppppppppp...

XAJA4 yükledim ama kameram yokkkk :(

TasteKiN

TasteKiN

Üye
götür servvise ben bu FW yi istiyorum de FWyide onlara usb ile götür kabul ederlermi bilmem ama şansını bir dene bozulsa daa yenisini alırsın :D

ekremozo

ekremozo

Üye
:) Ya servise götürmek istemiyorum. Ben çalışmasını istiyorum yaaa... diğer orange tema da da çalışmadı. Ulan şansım yok yaaa... şimdi fw leri mix yaptım. Onu deniyorum.

TasteKiN

TasteKiN

Üye
arkadaşın birisi fw atarken hata yapmış telefon açılmamış servise götürmüş para almamışlar yani garanti kapsamı içerisinde olmuş, yani artık bir korku yok :)

ekremozo

ekremozo

Üye
Ya bende yenı bı fw atayım dedım bu yatay klavyenın ustune. Olmuyor. XXJA4 un uzerıne hangı fw atsam olmuyor. Bu FW yi sıfırlamanın bı yontemı yok mu :S

--------------- Ekleme ---------------

şu an fw yukluyorum ama pc-telefon resmı çıkıyor ekranda

firat123456789

Üye

jetgil

jetgil

Üye
jtjl sürümünde zaten kamera sorunu yok ki :D

frtjnr

Üye
Monte S5620 Kamera Başarısız diyo telefon kamerayı açtıktan kısa bi süre sonra nasıl çözebilirim bu sorunu??

Benzer Konular

Üst Alt