(monitor) Lutfen Arkadaslar Tavsiyelerinizi Bekliyorum..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

requiemksk

Üye
    Konu Sahibi
(monitor) Lutfen Arkadaslar Tavsiyelerinizi Bekliyorum..
arkadaslar yeni bir monitor alıcam.19" lcd..kimi internet sitelerinde dolastim,baktim..begendigim birkac model var.ama benim icin oncelikli olarak dis gorunum onemli degil.goruntu kalitesi ve tepkime suresi onemli..asagida birkac tane begendigim model var..sizlerinde tavsiyelerinizi bekliyorum..yardimci olursaniz cok iyi olur..resim,link ne olursa bekliyorum..bu arada tercihim siyah bir moniterden yana olucak kasa,klavye mouse siyat,anlarsiniz ya



SONY HS95DB/SIYAH 19"LCD MONITOR

Özellikler
19" LCD monitör,
8ms tepki süresi,
1280x1024 cözünürlük,
250cd/m2 parlaklık,
700:1 kontrast,
160:160 izleme açısı,
Gelişmiş Eco Mode,
1xanalog (HD15) ve 1xdijital (DVI-D)

fiyatı 658 milyon



SONY S95FRB 19" LCD MONİTÖR (SİYAH)

Ürün Kodu SDM-S95FRB
Ekran Boyutu (Inch) 19
Nokta Aralığı (mm) 0,264
Düz Kare EVET
Tüp TFT - LCD
Emisyon Standartı TCO''99
Maximum Çözünürlük 1280X1024/75
Yatay Tarama 28-61
Dikey Tarama 48-85
Teknoloji TFT LCD
Titreşimsiz EVET
Renk SIYAH
Bağlantı Şekli DVI-D, D-SUB
Garanti (Ay) 36
Tepki Süresi (ms) 8
Kontrast Oranı (maks) 500:1
Parlaklık Oranı (cd/m2) 250
İzleme Açısı V:H (derece) 160-160

fiyatı 763 mılyon



PHILIPS 190X6FB 19" TFT LCD MONİTÖR SİYAH

BM-169-6
PHILIPS 190X6FB 19"SİYAH&METALİK LCD PERFECT PANEL
MODEL : 190X6FB SİYAH&METALİK LIGHT FRAME,PERFECT PANEL
EKRAN BOYUTU : 19"
VIS (Görülebilir Ekran Boyutu) : 19"
DOT/YATAY PITCH (mm) : 0.264/0.264
GÖRÜŞ AÇISI : 160 yatay / 160 dikey
KONTRAST ORANI : 700:1
MAX.ÇÖZÜNÜRLÜK : 1280x1024
VİDEO BAĞLANTISI : Analog VGA,DVI-D,PC audio in
ENTEGRE STEREO/HOPARLÖR : 2 x 3W RMS Hoparlör
DİĞER ÖZELLİKLER : 250 nit parlaklık, 8 ms tepki süresi, sRGB, Sıfır Parlak Nokta Hata Garantisi, LightFrame Digital Reality özelliği, Ultra- modern SamrtTouch kontrol ,USB 2.0
EMİSYON STANDARTI :
GARANTİ : 3 YIL


Tavsiyelerinizi Bekliyorum ...
 


RockFord Fosgate

Üye
baba ben karsıyakada carrefourdan hızlı sıstem warya bızım tanıdık abıler oradakı 19 luk phılıps 190X6FB aldım resımdekının aynısı sıyah cooookkk memnunm goruntu mukemmel otesı lıght frame super bı ozellık kasma dıye bısey yok most wantedta fılan mukemmel akıcılık eslı 17lık tuplumden fılan 40 kat ıyı kesınlıkle bunu al pısman olmucaksın!!!!ben 740 a aldım 12 taksıt!!ayrıca bı tek bu monıtorde 0pıksel hatası garantısı war!!buda cok onemlı uretım kalıtesının bır gostergesı!!
 
barabelli

barabelli

Üye
benım kuzende en alttakınden var gayet guzel bence tabıkı
 

RockFord Fosgate

Üye
hehe senın kuzende benım gıbı en ıyısını almıs:))))
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
PHILIPS 190X6FB 19" TFT LCD MONİTÖR SİYAH

 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
PHILIPS 190X6FB 19" TFT LCD MONİTÖR SİYAH

 

requiemksk

Üye
    Konu Sahibi
sagolun arkadaslar..tavsiyelerinizi dinlicem.benimde gonlumden o en alttaki philips geciyor.ama simdi goruntu kalitesi diyince bide sony war biliyosunuz.ikisi arasında gidip geliyorum.neyse cok sagolun..
 

RockFord Fosgate

Üye
hepsınde phılıps daha ıyı!!!kararsız kalmana gerek yok:)))
 
turgay89

turgay89

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 21 2006, 10&#58;06 PM) [post=258790]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hepsınde phılıps daha ıyı&#33;&#33;&#33;kararsız kalmana gerek yok:)))
[/b][/quote]

aynen aga filipis olsun bizim olsun..
 

requiemksk

Üye
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşlar..ben az önce aşagidaki özelliklere sahip bu monitörü sipariş ettim..



sony sdm-HS95B 19" lcd monitör

özellikleri:
12ms Tepkime Süresi
1:500 kontrast oranı
250 cd/m2 parlaklık oranı
yükseklik ayarı
dönebilme özelliği

analog girişli urun sony&#39;&#39;nin son tasarımıdır.boyutlar (mm): 480x440x260görülebilir alan Y x D (mm) 376 x 301ekran renk Sayısı (Milyon): 16.7 güç tüketimi: 50W altında çözünürlük: 1280x1024 eğilme-dönme : -5 +20 derece arasıBu çözünürlükte maksimum frekans (Hz): 75video girişi :hd15 konektörü 1 video sinyal tipi :rgb analog var analog yatay frekans (kHz): 28-80 analog dikey frekans (Hz): 48-75 ağırlık (kg): 7.1 ayrılabilir stand

1280X1024, 0.294mm
ekran tipi LCD
ekran boyutu (Inch) 19
nokta aralığı (mm) 0.294
renk siyah
önerilen çözünürlük 1280X1024
bağlantı şekli 15 pıb d-sub

monitörün görüntü kalitesine ve şekline hayran kalmamdan ötürü bu monitörde karar kıldım...

sizlere danışmak istediğim ve yorumlarınızı,yardımlarınızı beklediğim konu ise..

bana göre bu monitörün tek dez anavtajı dijital çıkışı olmaması

ama kimi internet sitelerinde gördüm

bu resimdeki gibi ekran kartinin dijital çıkışını analog girişe çeviren aparatlar satılıyor..



dijital çıkışın görüntü kalitesinin daha iyi oldugu bi gerçek..

benim merak ettigim,acaba bu tip çeviricilerle dijital çıkısın görüntü kalitesinden faydalanmam acaba mümkünmü..monitörün dijital çıkışı yok ama ekran kartının dijital çıkışından,bu sekilde daha net iyi goruntu almam mımkunmu..

bu konuda yorumlarınızı bekliyorum..
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
özellikler cok iii peki fiyatı nedir???
 

requiemksk

Üye
    Konu Sahibi
589 ylt karde&#351;im...advantageye pes&#305;n 12 taks&#305;t..

pek&#305; ded&#305;g&#305;m konuda bilgin varm&#305; crazy amigo
 
__Midas__

__Midas__

Üye
<div class='quotetop'>(requiemksk &#064; Mar 4 2006, 01&#58;44 AM) [post=290174]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
589 ylt kardeşim...
[/b][/quote]
fiyat güzel ama bu tarzda bir lcd monitörden çok kaliteli görüntü almak istiyorsan çok iyi bir ekran kartına ihtiyacın olacaktır...
 

requiemksk

Üye
    Konu Sahibi
yardım edebilecek baska kısme yokmu
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
yardımcı olamadığım için kusura bakma
bilgisayarcılar bu konuda daha yardımcı olacaklardır
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
<div class='quotetop'>(requiemksk &#064; Mar 4 2006, 01&#58;45 AM) [post=290174]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
589 ylt kardeşim...advantageye pesın 12 taksıt..

pekı dedıgım konuda bilgin varmı crazy amigo
[/b][/quote]

kardeşim malesef bunu ilkez göruyorum samsung 19inc monitor lcd aldı 615 ytl oda toptan fitaı bence fiyat cok uygun özelliklerde ii kaçırma al derim ama geniş ayrıntılı bi bilgim yok kusura bakma
 

RockFord Fosgate

Üye
walla ben 19 ınc PHILIPS 190X6 aldım 680 mılyon 8ms lıgh frame super monıtor su an en ıyı 19 luk dıyebılırım&#33;&#33;0 pıksel hatası garansıde war&#33;
 

requiemksk

Üye
    Konu Sahibi
sagolun arkadaşlar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

KimUgrasir
Cevap
0
Görüntüleme
961
KimUgrasir
Cevap
9
Görüntüleme
966
emreli01
Cevap
11
Görüntüleme
722
Nextman
Haydar
Cevap
2
Görüntüleme
465
Haydar


Üst Alt