Modifiye Xp Hazırlayıp Paylaşmak İstiyorum?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Modifiye Xp Hazırlayıp Paylaşmak İstiyorum?
Değerli yöneticiler bir çok forumda bu konuda yapılan çalışmalar yayınlanmakta.Elimden geldiğince
güncel bir bir Xp kurulum Cd si hazırlayıp paylaşmak istiyorum.Acaba forum kurallarına aykırı düşermi görüşlerinizi öğrenmek istiyorum?

İsmini bile düşündüm :D
tsunami XP
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bildiğim kadarıyla yasak.
 
Ozan

Ozan

Admin
Evet sonradan eklenip çıkartılan birşey olsa da sonucta lisanslı bir yazılımı paylasmak söz konusu olacağından yasaktır... Düşünceniz için tesekkurler iyi forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt