-hasangun-
Üye
Modifiye Xp Hazırlayıp Paylaşmak İstiyorum?
Değerli yöneticiler bir çok forumda bu konuda yapılan çalışmalar yayınlanmakta.Elimden geldiğince
güncel bir bir Xp kurulum Cd si hazırlayıp paylaşmak istiyorum.Acaba forum kurallarına aykırı düşermi görüşlerinizi öğrenmek istiyorum?
İsmini bile düşündüm
tsunami XP
güncel bir bir Xp kurulum Cd si hazırlayıp paylaşmak istiyorum.Acaba forum kurallarına aykırı düşermi görüşlerinizi öğrenmek istiyorum?
İsmini bile düşündüm

tsunami XP
