Mobilator
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Ama bu kadar boyut farkı fazla. Başka özelliklerde olabilir bence.Oyunun neden Androidde daha yüksek boyutta olduğu gayet basit.Mali-400 gibi GPU lar için yüksek çözünürlüklü kaplamalar var.ayrıca orta seviye(Adreno 205-PowerVR 540) Düşük çözünürlüklü kaplamalar var.
Hayır.MC3 te kaplamalar standarttı.her telefon için yüksek kaliteydi.
Ama bu kadar boyut farkı fazla. Başka özelliklerde olabilir bence.
Modern Combat 3'de bu kadar boyut farkı yoktu sanırım. Ama onda da dediğin kaplamalar vardı.
Optimizasyon arttırıldı yani. İyi olmuş bu, kalite artar kullanıcılar adına
Hayır.MC3 te kaplamalar standarttı.her telefon için yüksek kaliteydi.
MC3'te benim telefondaki grafikler S2 ile tamamen aynıydı.blur efektleri dahil.
eh.bu biraz da kötü.insanı yeni telefon aldırmaya yönelik hareketler bunlar.gameloftun bu hareketleri hiç iyi kokmuyor.
Optimizasyon arttırıldı yani. İyi olmuş bu, kalite artar kullanıcılar adına
eh.bu biraz da kötü.insanı yeni telefon aldırmaya yönelik hareketler bunlar.gameloftun bu hareketleri hiç iyi kokmuyor.
Peki grafik kalitesi neye göre belirleniyor? Build.prob ile S3 kalitesinde oynanmazmı mesela düşük kalitede cihazlarda? Oyun cihazı nasıl tanır sence?
eh.bu biraz da kötü.insanı yeni telefon aldırmaya yönelik hareketler bunlar.gameloftun bu hareketleri hiç iyi kokmuyor.
yeni telefon alacağıma build.prop dosyasını modifiye ederek telefonu S2 gibi gösterip tam grafikle oynarım daha iyi
olması gereken bu bence. Sen de bi zahmet yeni bi telefon al
eh.bu biraz da kötü.insanı yeni telefon aldırmaya yönelik hareketler bunlar.gameloftun bu hareketleri hiç iyi kokmuyor.
oynanılır tabi.istersen tegra grafiklerini bile açarsın.ama pcden bilirmisin bilmiyorum swiftshader diye bir emülatör var.shader 3.0 desteklemeyen ekran kartlarını cpu ile emüle ederek oynanmasına izin veriyor.
Peki grafik kalitesi neye göre belirleniyor? Build.prob ile S3 kalitesinde oynanmazmı mesela düşük kalitede cihazlarda? Oyun cihazı nasıl tanır sence?
yeni telefon alacağıma build.prop dosyasını modifiye ederek telefonu S2 gibi gösterip tam grafikle oynarım daha iyi
Galaxy S ne zaman yeni bir android sürümünü çalıştırmazsa o zaman değiştireceğim
Anladım. Basit olay ya çözeriz, gerçi benim ihtiyacım yok ama olsun
oynanılır tabi.istersen tegra grafiklerini bile açarsın.ama pcden bilirmisin bilmiyorum swiftshader diye bir emülatör var.shader 3.0 desteklemeyen ekran kartlarını cpu ile emüle ederek oynanmasına izin veriyor.
ancak bütün güç cpu'u ya yüklendiği için fps hayli düşük oluyor.
örnek olarak bu emülatörü kullanarak ekran kartı olmadan 8 çekirdekli bir işlemci ile crysis 1'i low ayarlarında kasmadan oynamak mümkün
aynı durum burda da geçerli.örnek olarak PowerVR540 Bloom efektlerini desteklemiyor.bunu pc de ki shader 3.0 gibi düşün.
sen bilirsin.
iOS düşünmüyo musun hala
Düşünüyorum.ama 4s ekranı çok küçük.ve 5 de çok pahalı..
Bu sorun genelde Gameloft'un markalarla anlaşmazlıklarından kaynaklanıyor.peki ya ağalar güzel yorumlar yapıyorsunuz şuengin deneyiminizden benim de derdime de bir çözüm bulur musunuz ? şimdi bu oyunu ben bu siteden yükledim paşalar gibi oynadım 2 sefer bitirdim ama gel gelelim google play da bu oyun benim i9070 advance ile uyumsuz olduğunu söylüyor yani satın alamıyorum 2.3gingerbread yazılımdayım bunun sebebi ne olabilir bu gameloft bunu bize çok yapıyor bir çok oyunu hep böyle kaçak yollar ile beleş bir şekilde mi oynayacagım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?