Modern Combat 2 Black Pegasus (Türkçe)+(Videolu) v3.3.2

  • 8 Mart 2013
  • 2868 Okunma
  • 7 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Açıklama:
    Merhaba arkadaşlar şimdi sizlerle yeni Türçeleştirdiğim "Modern Combat 2 Black Pegasus" adlı oyunu paylaşacağım.
    Umarım işinize yarar.
    < Resmi açmak için tıklayın >

    Kurulum:
    Apk dosyasını indirin ve kurun.Dosyaları telefonunuza çekin zaten Türkçe olduğu için zorluk çekmeyeceksiniz.

    < Resmi açmak için tıklayın >



    LİNK:

    Hotfile.com: One click file hosting: modern_combat_2_black_pegasus.zip
    < Resmi açmak için tıklayın >


    RESİMLER

    < Resmi açmak için tıklayın >


    < Resmi açmak için tıklayın >


    < Resmi açmak için tıklayın >


    < Resmi açmak için tıklayın >


    < Resmi açmak için tıklayın >


    VİDEO

    [video=youtube_share;dFtiFnVqq-Y]http://youtu.be/dFtiFnVqq-Y[/video]​
     


    Yazan: kafffkefff
    tuzluca76 ve Buğra bunu beğendi.
  2. :tşk:
     
  3. hocam sd dosyalari nereye cekicez ve t20 acarmi?
     
  4. indirme yapmıyor arkadaşım çalışmıyor yani
     
  5. sd yüklerken hata veriyor. Sd paylasirsan güzel olur.
     
  6. Adamsın kardeşim teşekkürler :)
     
  7. Oyun Türkçe değil APK Türkçe sadece.
     
  8. arkadaşlar hata almanız normaldir bu oyunun nereden baksanız 15 versiyonu var yazılımlara göre ve işlemcilere göre değişiyor konuyu açan arkadaş hangi model kullanıyorsa sadece o modellerde ve ona yakın cihazlarda çalışır
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
14/11/2018 - 05:16