[ Mod ] TeLefonu Dik TutSan BiLe Ekran Yan DuRuR.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Utk4n*

Utk4n*

Üye
    Konu Sahibi
[ Mod ] TeLefonu Dik TutSan BiLe Ekran Yan DuRuR.
SensörLer açık oLsa biLe yada kapaLı faRketmez teLefonu dik tutSan biLe yan duRuR.





KuLLanımı ; Rofs2 yi aç içine saLLa ^^.
 
  • Beğen
Tepkiler: okeane3110c, tugrul_27, 'Şeref' ve 1 kişi daha


emreaslan.96

emreaslan.96

Üye
böyle birşey bekliyordum.. tşkr
 

dangera

Üye
rofs2 diye bir klasör yokki içinde yahafıza akrtının
 
ysatxE

ysatxE

Üye
Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt