TheMadness Üye nsekiz' Alıntı: olmadı içinde metin belgesi ve scutitem dosyası çıkıyor? Genişletmek için tıkla ... scutitemi değiştireceksin rofs2 içinden.
nsekiz' Alıntı: olmadı içinde metin belgesi ve scutitem dosyası çıkıyor? Genişletmek için tıkla ... scutitemi değiştireceksin rofs2 içinden.
.Kerasus. Üye Konu Sahibi nsekiz' Alıntı: tam olarak hangi dosyayı nereye atıcam hocam yazıların silinmesi için? Genişletmek için tıkla ... resime bak kardeşim Ekli dosyalar Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
nsekiz' Alıntı: tam olarak hangi dosyayı nereye atıcam hocam yazıların silinmesi için? Genişletmek için tıkla ... resime bak kardeşim
.Kerasus. Üye Konu Sahibi C:\private\200159c0\themes\536999050\270513751\537073096\1.0\sources\0\scutitem.o0000 buraya at
pusu6600 Üye tempestshine' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız tekrar yükledim çalıştı teşekkürler dostum Genişletmek için tıkla ... şu temanın linkini verirmisin kardeş yaaa arıyorum ama bulamıyorum
tempestshine' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız tekrar yükledim çalıştı teşekkürler dostum Genişletmek için tıkla ... şu temanın linkini verirmisin kardeş yaaa arıyorum ama bulamıyorum
yaren_dede Üye yaptım oldu yalnız tekrar eski haline getirmek için dosyayı tekrar yüklüyoruz sanırım doğrumu anlamışım
yaptım oldu yalnız tekrar eski haline getirmek için dosyayı tekrar yüklüyoruz sanırım doğrumu anlamışım
.Kerasus. Üye Konu Sahibi yaren_dede' Alıntı: yaptım oldu yalnız tekrar eski haline getirmek için dosyayı tekrar yüklüyoruz sanırım doğrumu anlamışım Genişletmek için tıkla ... rica ederim.evet yazıyı göster seçeneğini seçicen
yaren_dede' Alıntı: yaptım oldu yalnız tekrar eski haline getirmek için dosyayı tekrar yüklüyoruz sanırım doğrumu anlamışım Genişletmek için tıkla ... rica ederim.evet yazıyı göster seçeneğini seçicen
yaren_dede Üye .Kerasus.' Alıntı: rica ederim.evet yazıyı göster seçeneğini seçicen Genişletmek için tıkla ... ilgilendiğin için
.Kerasus.' Alıntı: rica ederim.evet yazıyı göster seçeneğini seçicen Genişletmek için tıkla ... ilgilendiğin için
SymbianHacker Kapalı Hesap pusu6600' Alıntı: şu temanın linkini verirmisin kardeş yaaa arıyorum ama bulamıyorum Genişletmek için tıkla ... www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper-temalar/symbian-phone-blue-theme-638193.html
pusu6600' Alıntı: şu temanın linkini verirmisin kardeş yaaa arıyorum ama bulamıyorum Genişletmek için tıkla ... www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper-temalar/symbian-phone-blue-theme-638193.html
benighted Üye amacim konuyu hortlatmak degil kusura bakmayin. Bu modu acaba menudeki simgeler icin yapmamiz mumkunmu cunku 4*5 menu duzeni kullaniyorum ve onda bildiginiz uzere yazilar biraz asaguda kaliyor eger bunu orada uygularsak daha guzel gorunebilir.
amacim konuyu hortlatmak degil kusura bakmayin. Bu modu acaba menudeki simgeler icin yapmamiz mumkunmu cunku 4*5 menu duzeni kullaniyorum ve onda bildiginiz uzere yazilar biraz asaguda kaliyor eger bunu orada uygularsak daha guzel gorunebilir.
efsane.hayati Üye kardeş eline saglık güzel mod belle refresh uyarlayabilirmisin çok güzel olur klasör yolu degişmiş heralde tam yerine gitmiyor şimdiden teşekkürler
kardeş eline saglık güzel mod belle refresh uyarlayabilirmisin çok güzel olur klasör yolu degişmiş heralde tam yerine gitmiyor şimdiden teşekkürler
tempestshine Üye SymbianHacker' Alıntı: www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper-temalar/symbian-phone-blue-theme-638193.html Genişletmek için tıkla ... hayır bu.resimdeki tema değil. - - - Eklendi - - - yazıların tekrar görünmesi için sis dosyasını silmeyin.kısayollarınız açılmaz.sürekli hata verir.
SymbianHacker' Alıntı: www.maxicep.com/symbian-3-wallpaper-temalar/symbian-phone-blue-theme-638193.html Genişletmek için tıkla ... hayır bu.resimdeki tema değil. - - - Eklendi - - - yazıların tekrar görünmesi için sis dosyasını silmeyin.kısayollarınız açılmaz.sürekli hata verir.