(MOD) Extend Menu Grid on Symbian Belle

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
(MOD) Extend Menu Grid on Symbian Belle
Arkadaslar olan oldu Belle menu aritik 4X5 oldu

evet bahsettim gibi N8 belle menusu artik 4x5 menu gorunumu oldu.

Ekteki dosyalari C veya E atmaniz ve telefonu
yeniden baslatmaniz gerekiyor.
4X5 menu hayirli olsun​
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Darqos, Bessonnitsa, Tuba ve 6 diğerleri

Suyaka

Üye
Teşekkürler. N8 demişsiniz, yalnızca N8 değildir sanırım değil mi?
 

Nextman

Emekli Yönetici
Usta eline sağlık
 

valent

Üye
Teşekkürler kurtuluş usta
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N8 de denendi dedim N8 icin demedim belle icin oldunu yazdim baslikta Belle seklinde.
 

Suyaka

Üye
N8 de denendi dedim N8 icin demedim belle icin oldunu yazdim baslikta Belle seklinde.

Arkadaslar olan oldu Belle menu aritik 4X5 oldu​
evet bahsettim gibi N8 belle menusu artik 4x5 menu gorunumu oldu.​
Ekteki dosyalari C veya E atmaniz ve telefonu​
yeniden baslatmaniz gerekiyor.​
4X5 menu hayirli olsun​


Ben şahsen burada 'N8'de denendi' gibi birşey göremedim. Neyse teşekkürler.
 

hizan

Üye
kurtuluş eline sağlık.
 
zipten 2 tane dosya çıkıyor nasıl yapıcaz nereye atıcaz tam olarak, az daha detaylı anlatım alsak.....
 
kurtuluş abi bu toplu menüyü nasıl dağınık menü yaparız
 

Suyaka

Üye
zipten 2 tane dosya çıkıyor nasıl yapıcaz nereye atıcaz tam olarak, az daha detaylı anlatım alsak.....

Zip'i herhangi bir uygulama kullanmadan açarsanız sadece dosyaları görebiliyorsunuz. Dosyayı X-Plore ya da diğer dosya yönetici uygulamalardan herhangi biriyle açtığınızda DOSYA C ve DOSYA E,F olarak iki klasör göreceksiniz. Her biri içerisindeki SYS klasörünü, belirtilen sürücülerin ana dizinine bu dosya yönetici uygulama ile kopyalaycaksınız
 
Tepkiler: Kurtuluş40
birde örnek resimlerde dik ekranda ikonlar pek smetrik görünmüyor, sağa daha yakın görünüyorlar solda açıklık var
 

Suyaka

Üye
birde örnek resimlerde dik ekranda ikonlar pek smetrik görünmüyor, sağa daha yakın görünüyorlar solda açıklık var

Ben modu uyguladım ve ikonların bazılarının iç içe geçtiğini, buna ek olarak ekrana parmağını sürdüğünde uygulama isimlerinin sürülen yerden silindiğini gördüm. Yani bi çarpıklık oluşuyor. Bu arada C7-Belle kullanıyorum.
 
biraz daha gelişmesi lazım ozaman...
 
Tepkiler: Cane®

Cane®

Üye
öncelıkle tesekkurler nazıf hocam. ama arkadaslarında dedıgı gıbı sol tarafta baya bı acıklık var goze hos gelmıyo. telefon cın malı gbı duruyo.
 
Tepkiler: Suyaka

pRime.

Üye
teşekkürler hocam.
 


.sis oLanını yaptım ama ßen ßöyle İğrenç bir mod daha görmedim Öyle acayip işler yapıyoki akıllara zarar
 
Tepkiler: DustoJniK ve n000k

wratH!

Üye
fikir olarak güzel ancak geliştirilmesi gerekiyor çok bitişik ayrıca simetrik değil solda boşluk var. İkonların boyutları ayarlanıp düzenlenirse tam olur. Ben beğenmedim döndüm eskiye.
 
Tepkiler: Darqos