yaren_dede
Üye
-
Konu Sahibi
-
bu olmuyorki ben denedim.Türkçe dil dosyasını yükleyince olmadı bende.sadece üstüne basınca renk çıkıyor.o kadar.
ben en baştakini denemiştim.neyse zaten swype kullanmıyorumpaylaşım için
keşke türkçe dil desteği içinde yapılsa böyle bir şey
bunu kur sonrada Türkçe dil dosyasını kur.tamamdır
Değişik birşey oldu omegayı yükledim türkçede çalışmadı sonra cyanı yükledim o da çalışmadı fakat değişti önceden kelime seçerken gri arkaplan çıkıyordu şimdi yandaki mavi renk çıkıyor klavyede eski klavye değişmedi ama harflere basınca önceden sönük mavi olurdu şimdi baya parlak oluyor ve daha koyu mavi oluyor heleki boşluğa basınca resmen göz alıyor bir de gülücük falan olan sayfayı açınca arkaplan yükleniyor yarım yamalak oldu böyle ama güzel oldu
Değişik birşey oldu omegayı yükledim türkçede çalışmadı sonra cyanı yükledim o da çalışmadı fakat değişti önceden kelime seçerken gri arkaplan çıkıyordu şimdi yandaki mavi renk çıkıyor klavyede eski klavye değişmedi ama harflere basınca önceden sönük mavi olurdu şimdi baya parlak oluyor ve daha koyu mavi oluyor heleki boşluğa basınca resmen göz alıyor bir de gülücük falan olan sayfayı açınca arkaplan yükleniyor yarım yamalak oldu böyle ama güzel oldu
Batuhan";5062572][COLOR="DarkRed' Alıntı:Teşekkürler
ben Türkçe karakter olmadan da kullanabilirim.
Türkçe dil dosyasını yükleyince klavye bozuluyor.Yani renkli olmuyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu Türkçe dil dosyasını yüklemeden önceki hali.Yükleyince eski klavyeye döndü
ben mor olanı yükledim simgelerle sorun yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?