(Mod) c6v40 İçin 3 Yeni ve Gerekli Mod!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
(Mod) c6v40 İçin 3 Yeni ve Gerekli Mod!!!
bu paketteki modlar ;

1-Foroğraflar Menüsünde Çok Gereksiz Olan Online Paylaşım Tuşunu Silme Tuşu Olarak Ayarladım
2-Müzik Çalar Menüsünde Çok Gereksiz Ovi Müzik Vardı Onu Kaldırma Modunu Koydum
3-Hassan Parlaklık Modu
4-Açma Düğmesine Nerede Basarsanız Orada Seçenekleri Gösterecek (Bu Mod Olmadığı Zaman Ev Ekranına Atıyor)
5-Menü ve Diğer Seçeneklerde Yardım Mesünü Kaldıran Mod

Dosyalar Tek Pakettedir NFE İle Rosf2 ye Atıp Flashlayın İşlem

 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869 ve mardok


mardok

mardok

Üye
sağolasın mehmetcan
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Teşekkürler. Gerçekten gerekli modlar var.
 

qpel

Üye
hassas parlaklık düzgün işliyor mu yani ışığa göre ekran parlaklığını otomatik ayarlıyormu ayrıca aynı dosyada mini klavye, tv çıkışı ve görüntülü arama var bunların durumu nedir
 
--Usta--

--Usta--

Üye
v40 kullanmıyorum ama saol genede kardeş
 

cross_fire

Üye
bu paketteki modlar ; &lt;br /&gt;<br />
&lt;br /&gt;<br />
1-Foroğraflar Menüsünde Çok Gereksiz Olan Online Paylaşım Tuşunu Silme Tuşu Olarak Ayarladım&lt;br /&gt;<br />
2-Müzik Çalar Menüsünde Çok Gereksiz Ovi Müzik Vardı Onu Kaldırma Modunu Koydum&lt;br /&gt;<br />
3-Hassan Parlaklık Modu&lt;br /&gt;<br />
4-Açma Düğmesine Nerede Basarsanız Orada Seçenekleri Gösterecek (Bu Mod Olmadığı Zaman Ev Ekranına Atıyor)&lt;br /&gt;<br />
5-Menü ve Diğer Seçeneklerde Yardım Mesünü Kaldıran Mod

ya bana sadece galeri de ki online tuşunu silme tuşu olarak değiştirme mod u nu verirmisin verdiğin dosyadan ayıkladim da direk c ye attım galeri seçenekler menu su ingilizce oldu nasıl düzeltirız bunu
 
SilentOne

SilentOne

Üye
.r14 uzantılı dosyayı bul ykle düzelir
 

cross_fire

Üye
<font face="Times New Roman"><font color="Indigo"><font size="3"><i><b>.r14 uzantılı dosyayı bul ykle düzelir</b></i></font></font></font>
<br />
<br /> linkdeki dosyaların içinde yok
acaba kendi cfm içinde ki .r14 olanımı koyacam ki bi bakayım aksam bide öyle deneyim :)
 
akrep16

akrep16

Üye
bu paketteki modlar ;

1-Foroğraflar Menüsünde Çok Gereksiz Olan Online Paylaşım Tuşunu Silme Tuşu Olarak Ayarladım
2-Müzik Çalar Menüsünde Çok Gereksiz Ovi Müzik Vardı Onu Kaldırma Modunu Koydum
3-Hassan Parlaklık Modu
4-Açma Düğmesine Nerede Basarsanız Orada Seçenekleri Gösterecek (Bu Mod Olmadığı Zaman Ev Ekranına Atıyor)
5-Menü ve Diğer Seçeneklerde Yardım Mesünü Kaldıran Mod

Dosyalar Tek Pakettedir NFE İle Rosf2 ye Atıp Flashlayın İşlem



Bu modu gerçekten senmi ayarladın ayarlarken türkiyede olduğumuzu mu unttun yoksa yabancı bir siteden (Ç)alıntı mı yaptın ?:angry::off:
 

ModderFurkan

Üye
Arkadaş Yapılan Modları Tek Pakette Toplamış :ehe StaticFeatures.dll yukarıda saydıklarının çoğunu çözüyor :naughty::d:
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
Çok teşekkürler paylaşım için fakat ben bu modu yükledim. ayarlar/Telefon a girmiyor "yardım" sadece menu seçeneklerinde silinmiş diğerlerinde mevcut ovi müzikte yerinde duruyor sizde de aynı sorunlar varmı arkadaşlar deneyenler ?
 

cross_fire

Üye
.r14 olan dosyayı bana yollasaniz bende ki olmuyo. Galeri de seçenekler ingilizce hala...
 

cemboo

Üye
Modu uygulayıp flashladım kapatma tuşuna basınca ana ekrana atma sorunu düzeldi onun dışında hiç bir mod çalışmıyor sorun bendemi bilmiyorum ama indirenler ona göre indirsin ovi müzik satırını bir türlü silemedim :vur
 
Aleksandar

Aleksandar

Üye
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt