Mobinex Smartface Designer Eğitim Davetiyesi Geldi!! :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Mobinex Smartface Designer Eğitim Davetiyesi Geldi!! :D
Bugün mailimi açtığımda hiç beklemediğim bir şey oldu. Bana Mobinex'den eğitim davetiyesi gelmiş. Gelin katılın diye. Katılırım fakat İstanbulda'ymış. Ben de Ankara'da oturuyorum. :( Ne yapayım katılayım mı? Ha bir de gönderdikleri mail de yarışma için falan diyor. Pek bir şey anlamadım. Hem eğitim hem de yarışma nasıl oluyor bu? :D Eğitimin sonunda Sertifika vereceklermiş. Yorumlarınızı bekliyorum... :)
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
katılın bence maddi bir sıkıntınız yoksa
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Salla bence :D
 
futbol123

futbol123

Üye
bence katıl
 
'Davut

'Davut

Üye
Ne istiyorsan onu yap ağa Keyf senin...:) Böyle durumlarda pek karışılmaz bence...:)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ankaradan kalk İstanbul a git..
Değmez yahu..:)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
bencede değmez gibi duruyor ama İstanbul'u gezmek için önceden bi düşüncen gezi planın varsa al sanaa fırsat
 
seronet

seronet

Üye
Designer dediğine göre yazılım geliştirme ile ilgili, eğer o yönde bi çalışman yada merakın varsa git yoksa zaten gitsende konular çok sıkıcı gelecektir.
 
Necmati

Necmati

Üye
hayırlı olsun kardeşim inşallah başarılı olursun :D
 

featnuri

Üye
Smartface Designer ın programlama uygulaması oldugunu biliyorum. (hatta ben kullanıyorum)aslında iki kurcalasan kendin de birşeyleri başarabilirsin.bn kendime göre programları yazmaya başladım bile.güzel ve kullanışlı bir arayüzü var.(ilkten bu ne yahu demiştim ama sonradan cözdüm.)bunların amacı da symbian,blackberry cihazlarında en güzel uygulamayı oluşturmak.(tabiki smartface adı altında sunulacak programlar.ismini tam bilmiyorum ama icon smartfacenin iconu olarak görünecek programda.1. olana da ödül var.sanırım iyi bir miktarda para ödülü olacaktı.)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mayıs ayında gelmiş davetiye, Aralık ayının sonlarına geldik :hmmm

Zaman aşımı :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt