M3L!H
Üye
Mobinex Smartface Designer Eğitim Davetiyesi Geldi!! :D
Bugün mailimi açtığımda hiç beklemediğim bir şey oldu. Bana Mobinex'den eğitim davetiyesi gelmiş. Gelin katılın diye. Katılırım fakat İstanbulda'ymış. Ben de Ankara'da oturuyorum.
Ne yapayım katılayım mı? Ha bir de gönderdikleri mail de yarışma için falan diyor. Pek bir şey anlamadım. Hem eğitim hem de yarışma nasıl oluyor bu?
Eğitimin sonunda Sertifika vereceklermiş. Yorumlarınızı bekliyorum... 
Ne yapayım katılayım mı? Ha bir de gönderdikleri mail de yarışma için falan diyor. Pek bir şey anlamadım. Hem eğitim hem de yarışma nasıl oluyor bu?
Eğitimin sonunda Sertifika vereceklermiş. Yorumlarınızı bekliyorum... 

