Konu ile alakasız, gereksiz mesajlar silinmiştir. Boş yere tartışma yaratmayalım arkadaşlar.
Zorla teşekkür istemek haram etmek gibi yaptırımlar da bulunmak üyeleri tartışmaya sürükler, paylaşımlar karşılıksız olmalı ki, anlamı olsun.
Birine sadaka verirken illa bana dua et yoksa hakkımı helal etmem demek olurmu? olmaz.
Konuyu farklı boyutlara taşımayalım lütfen, aksi taktride böyle güncel bir konuyu kilitlemek zorunda kalırım.
Keyifli forumlar