TheMadness
Üye
Mobilden Yeni TL Simgesini Kullanın
1. Yöntem:
bunu kopyalayıp, mesaj bölgesine yapıştırın. Başına yazın.
2. Yöntem:
yazın mesaj yerine gönder deyince sembolü çıkar.
3. Yöntem (Çalışmıyor şu an için):
Not: 3. Yöntem şu anlık forumda font olmadığı için çalışmamaktadır.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bunu kopyalayıp, mesaj bölgesine yapıştırın. Başına yazın.
2. Yöntem:
yazın mesaj yerine gönder deyince sembolü çıkar.3. Yöntem (Çalışmıyor şu an için):
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu adresten yazı sonuna yeni TL simgesini ekleyip, kopyalayabilirsiniz. AbakuTLSymSans fontu olmak zorundadır.Not: 3. Yöntem şu anlık forumda font olmadığı için çalışmamaktadır.



