Mobilden Yeni TL Simgesini Kullanın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
Mobilden Yeni TL Simgesini Kullanın
1. Yöntem:

bunu kopyalayıp, mesaj bölgesine yapıştırın. Başına yazın.

2. Yöntem: :tl: yazın mesaj yerine gönder deyince sembolü çıkar.

3. Yöntem (Çalışmıyor şu an için):
Bu adresten yazı sonuna yeni TL simgesini ekleyip, kopyalayabilirsiniz. AbakuTLSymSans fontu olmak zorundadır.

Not: 3. Yöntem şu anlık forumda font olmadığı için çalışmamaktadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: m542tf ve @@DiAbLo@@


Uqur5445

Üye
500¨
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
Forumda o font yok şu anlık, şimdilik desteklemiyor.

---------- Eklendi @ 22:58:57 ---------- Yazıldı @ 22:58:21 ----------

Yöneticiler eklerse görünür.
 
Dimi3

Dimi3

Üye
1.000.000
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
yeni yöntem eklendi.
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
NAsıl yapılıyor ben anlamadım
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Resimli anlatım ekler misiniz?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
:tl:
 
cardanadam

cardanadam

Üye
:tl:
 
Mert045

Mert045

Üye
0.99 :tl:
 
cardanadam

cardanadam

Üye
süper ya maxicep'i seviyorum
 
asigsasi

asigsasi

Üye
smillere eklenmiş veya
:-tl-: aralardaki çizgileri sil :tl: :oke:
 
Febris

Febris

Üye
:tl:
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
bu tl simgesini hiç sevmiyorum japon yazısı gibi.. :)
bu arada paylaşım için :tşk:
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
:tl:
 

mrfatih13

Üye
:tl: :tl: :tl: :tl:
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
5:tl:

---------- Eklendi @ 09:56:32 ---------- Yazıldı @ 09:54:55 ----------

peki arkadaşlar bunu telefonda kullanabilmemizin bir yolu var mi. Surat olarak eklenebilir mi?
 
mekanikkk

mekanikkk

Üye
:tl:
 
slant1111

slant1111

Üye
9.99 :tl:
 

Uqur5445

Üye
:tl:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt