Mobil Windows 7 Masaüstü Çalışması

Sponsorlu Bağlantılar

st011

st011

Üye
    Konu Sahibi
Mobil Windows 7 Masaüstü Çalışması
Merhaba arkadaşlar bi çalışma yaptım şu anlık sadece websitesi olarak kullanabiliyoruz sağlam bi fikri olan yazılımdan anlayan arkadaşlar varsa geliştirebiliriz. Görüşlerinizi sunarsanız sevinirim.. İyi Forumlar. :)

Not: Piyasa da ki hiç bir siteyle alakası yoktur. Tamamen kendi kodlamamdan ibaret bir çalışmadır. Can sıkıntısı olarak yaptığım bi çalışma olduğundan ve bir amacı olmadığından pekte üstünde durmadım.

LİNK:

Arkadaşlar Görüşlerinizi Bildirirseniz Sevinirim


 
  • Beğen
Tepkiler: dejavu178 ve MaxipmaN


bayon

Üye
link yok
 
dejavu178

dejavu178

Üye
bi ara benimde aklıma gelmişti böyle bir şey ama sonradan üşenmiştim. guzel olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: st011
Jomolocco

Jomolocco

Üye
link yazan yerdeki yere link gommeyi unutmussun
 
st011

st011

Üye
    Konu Sahibi
Mesajı güncelledim..
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Güzel bişeye benziyor
 
  • Beğen
Tepkiler: st011
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Swf den mi yaptın bunu
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Güzel olmuş eline sağlık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: st011
st011

st011

Üye
    Konu Sahibi
Swf den mi yaptın bunu
JQuery'nin nimetlerinden yararlandım biraz Html5'i de unutmamak lazım tabi :ehe sizlere de tavsiyem JQuery'i kullanmanız %95 kasma problemini önler flash'ta saatlerinizi alan uygulamaları jquery ile bir saat bilemedin iki saat orası sizin bilgi seviyenize kalmış tabi ki kısaca hem daha kullanışlı hem kodlaması kolay..

- - - Eklendi - - -

Güzel olmuş eline sağlık :)
Yorumun için teşekkürler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Benim swf den yapılmış symbian xp var bu kadar güzel olmasada
 
  • Beğen
Tepkiler: st011
achambo

achambo

Üye
güzelmiş:D
 
aLoNE aSSasSiN

aLoNE aSSasSiN

Üye
windos vardı. Ama bu daha güzel. Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: st011

MaxipmaN

Üye
çıkacak mı peki çok güzel duruyor
 


Üst Alt