Tavsiye Mobil Veri Yardım

    Konu Sahibi
Mobil Veri Yardım
arkadaşlar sosyal internet paketim var her facebookdan çıkarken mobil veriyi kapatıyorum şarj gitmesin diye sonra tekrar açıp m.facebook a girince 100kb civarı internet gidiyor doğal birşey mi şimdi -8 tl var giremiyorum telefoun galaxy young gt-s6310
 

drake565

Üye
Belkide interneti başka bişey kullanıyodur
 

SHS

Üye
sen interneti açınca başka bi program kullanıyor olmalı, neler açık ona bak
 

drake565

Üye
Senin bilmediğin ama arka planda çalışan program mutlaka vardır facebook. Gibi
 
Dogal bisey. Android telefona sinirlayici internet paketi yapilmaz. Ordan burdan kontor yer mutlaka
 

AHKE

Üye
aynen android os yiyor.konum ayarı açık olunca konum yer. widgetlar.market güncelleme bildirimi.oyunlar yiyor reklam var olunca flan...ewt dogru androidde sınırlayıcı net paketi yapmamalısın
 

kama418

Üye
Android uygulamalarinin icinde norotguvenlik programi var internetini yemesini istemedigin uygulamalarin internete girmesini engelliyorsun gizliden calisan uygulama vardir
 
Tepkiler: wweraw2012

2463912

Kapalı Hesap
Sen mobil veriyi kapatınca kullandığın internet ücreti gidiyor.
Ne var bunda
 

Kit Kat

Üye
Sen mobil veriyi kapatınca kullandığın internet ücreti gidiyor.
Ne var bunda
ama adamda paket var. bendede oluyordu facebook kullanırken paketim olsa bile alıyordu uccret -8 olunca alamıyordu ama ınternetı kullanabılıyordum tamamen turkcellın çakallığı bence
 
Tepkiler: wweraw2012 ve 2463912

xmustx

Üye
ben turkcell i 5800 varken aynı şeyi yaptığı için kırdım attım.turkcellden vazgeçin.değiyor bence