Öneri Mobil uygulama

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
Mobil uygulama
Mrb arkadaşlar forumumuzun Android uygulaması var mı ?
 

SHS

Üye
Resmi olarak yok malesef
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
olsa güzel olmaz mı
 

SHS

Üye
olur da yapmadılar hala
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
bayada oldu aslında yapılsa iyi olur...
 

@Safak

Üye
bu kadar buyuk bir forumun kendi resmi uygulamasi yok insani sasirtiyor..
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
aynen benden de bi okadar şaşkınlık güzel bi mobil uygulaması şart...
 

Nextman

Emekli Yönetici
bu kadar buyuk bir forumun kendi resmi uygulamasi yok insani sasirtiyor..
Daha iyiyi, daha kalitelisini sunmak bizler için önemli olduğundan bence şaşırmamalısınız. Değerlendirmelerimiz sürüyor. Kısa zaman önce yenilenen forum yazılımı nedeniyle bir süre ertelenmişti. En kısa sürede resmi uygulamalar ile igili açıklama yapılacaktır.
 
Tepkiler: Bahadir_fb

Maxicepte Kısa süreler genelde biraz uzun oluyor ama
 
Tepkiler: asigsasi

Nextman

Emekli Yönetici
Maxicepte Kısa süreler genelde biraz uzun oluyor ama
Zoru hemen başaran, imkanısızı zaman alan bir konu değil Elimizden geldiğince yavaş olsa da emin adımlarla ilerlemeyi tercih ediyoruz Bahadır kardeşim. Bizde böylesi daha olumlu sonuçlar vermekte

Acelemiz yok
 
Tepkiler: Bahadir_fb ve asigsasi

asigsasi

Üye
mobil uygulama hangi sisteme çıkacak android, ios ve wp için mi isteniyor symbianın başı kel mi bu uygulamalara da sürekli güncelleme çıkması da istenecek doğal olarak böyle bir durum olursa çok sıkıntılı olacağı kesin
 
Tepkiler: Bahadir_fb

@Safak

Üye
Zoru hemen başaran, imkanısızı zaman alan bir konu değil Elimizden geldiğince yavaş olsa da emin adımlarla ilerlemeyi tercih ediyoruz Bahadır kardeşim. Bizde böylesi daha olumlu sonuçlar vermekte

Acelemiz yok
uygulamayi es geciyom ne zaman maxicep haber bolumune maxicep uyeligiyle mesaj yazmak gelcek ???
 

Güncelleme Sıkıntı olmazda bence sizde artık cihazları günümüze guncelleyin 3 yıl önce populer olan ama günümüzde üretimi yapılmayan cihazlardan artık kurtulmak lazım
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
Güncelleme Sıkıntı olmazda bence sizde artık cihazları günümüze guncelleyin 3 yıl önce populer olan ama günümüzde üretimi yapılmayan cihazlardan artık kurtulmak lazım
evet yaklaşıyor artık inşallah diyelim
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Tapatalk varken açıkcası çokta gerek duyulmuyor. Maxicep uygulaması yapılır çok değil. Ama illaki ilk başlarda sorunlar olacaktır. Feedbacklere göre geliştirilecektir. Ancak şuan herkesin alıştığı bir yazılım zaten varken yenisine alıştırmak biraz zaman alabilir o yüzden yenisinde eskisinden daha iyi şeyler yapmalısınız. Mesela whatsapp'ın neden diğer mesajlaşma uygulamaları rakip olamıyor ? Çünkü ona alışılmış ve kullanıcısı çok. O nedenle diğerlerini gölgede bırakıyor. Forum sistemimiz değişeli zaten çok olmadı. Haliyle bazı sorunlar meydana geldi. Herşey halloldu yeni yeni oturdu herşey bunlarda düzelecektir gelişecektir, geliştirilecektir
 
Uygulamaya gerek yokki mobil site zaten yeterli. Şahsen ben her sitenin zırt pırt uygulama çıkartmasına karşıyım. Çünkü takip ettiğim her sitenin uygulamasını yüklesem telefonda yer kalmaz onun yerine adam akıllı mobil site olsun çok daha iyi.
Ayrıca arkadaşların da dediği gibi tapatalk mevcut.
 
Tepkiler: asigsasi ve Nextman

SHS

Üye
Dandik forumların bile uygulaması var, 2015'e kadar yapılır inşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...