mobil ödeme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
mobil ödeme
arkadaşlar mobil ödemeyi nasıl açıcam müş hiz arıyom müzik çalıyo sadece yardım lütfen
 

recep er

Üye
müşteri hizmetleri yoğun bi şekilde çalışmadadır biraz bekleyerek tekarar aramalısın
 
    Konu Sahibi
başka yolu yok mu bunun turkcell ve vodafoneda aramadan açmıştım ne saçma ya .
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar lütfen yardım edin ya bi mobil ödemeyi açamadım
 

Aveanın sitesinde de yazıyor dostum mobil ödeme açılması gereken bi hizmet değil ki ben birçok kez kullandım faturasız hattımla.
 
    Konu Sahibi
ben kullanamıyom yetrsz bakiye veya mobil kapalı dio
 
mobil ödeme yapacağın tutar + 0,5tl hattında mevcut mu? Faturasız hat kullanıyorsan yeterli bakiyenin hattında mevcut olması gerekli ve bildiğim kadarıyla faturalı hatlarda ise telefon faturasını üst üste 2 ay son ödeme tarihini geçirmemiş olman gerekiyor.

Ve ayrıca kurumsal yani şirket hatlarında kullanım sağlanamıyor.
 
    Konu Sahibi
bakiye hattımda var ama neyse yarın denerim tekrar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...