[MMMOOO] Myphone i7 v2.0 Belle Singed

Sponsorlu Bağlantılar

metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
[MMMOOO] Myphone i7 v2.0 Belle Singed



Zarif, güzel MyPhone i7 tarzı arayüz başlatıcı uygulaması.

Özellikler:

1. Kilit ekranında kilidini açmak için kaydırın
2. 1. Sayfası en sık uygulamalar
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: musti_577, @Safak, Silinen Üye 2149105 ve 4 diğerleri


asigsasi

asigsasi

Üye
:tşk:
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 

MaxipmaN

Üye
:tşk:
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
@Safak

@Safak

Üye
:tşk: ahhh nokia bırakmasaydın su symbianı efsane simdi öldü :stres::stres::alsana: :seytan6::seytan6:
 
musti_577

musti_577

Üye
Sen Bu İşi Biliyorsun metyuu . ;)
 
- S.O.U.L.F.L.Y -

- S.O.U.L.F.L.Y -

Üye
@metyuu Bu türkçe olarak en son sürümmü değilse link atarmısın :tşk:
 
DooMbeach

DooMbeach

Üye
Teşekkür Ederim çok güzel
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Güzelmiş
 
DooMbeach

DooMbeach

Üye
güzel ama menü kötü Sadece kilit ekranı olsaymış off fena olurmuş
 


Üst Alt