Burak Altun
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yaz yazBilmem onu belirlemedikOnu da sen belirle istersen. Başkan yapayım mı seni ? Gerçi @minoo var ama neyse artık o da yardımcı olur
Hani nickimi yazmamışsınEvet arkadaşlar maxicep'in kamyoncular derneğini açıyorum. Üyeler , yardımcılar başkanlar yorumlarla belirlenecektir. Kıdemli üyelerimiz adını yazdırsınlar.İsteğiniz üzere sizlere uygun bölümler açılacaktır.
MaxiKamyoncularDerneği Başkanı :
Yardımcı :
Hademe :
Çaycı :
Sekreter :
Güreş :
Taş Kağıt Makas :
Bıçak Atma :
Lastik Fırlatma :
Şişe Devirmece :
Diğer Üyeler :
Çaycıyı niye yazmadınBaşkanımız hayırlı uğurlu olsun.
Abi bizde ırkçılık yok. Herkes gelebilirLa bizim dernek vardı zaten Maxi Karaambar kamyoncular derneği
yalnız o derneğe Ets 2 oynayanları kaydediyorduk
Vay Gökhan gelmiş. Hoşgeldin kardeşim. Sen ne istersin ?benden ne olur acaba
Güreş : Taş Kağıt Makas :Abi bizde ırkçılık yok. Herkes gelebilir
Vay Gökhan gelmiş. Hoşgeldin kardeşim. Sen ne istersin ?
Hayla varsa benide alın çok deli ETS2 oynarımLa bizim dernek vardı zaten Maxi Karaambar kamyoncular derneği
yalnız o derneğe Ets 2 oynayanları kaydediyorduk
Hademe yada normal üyeBen ne olcam ?
Normal üye daha iyi gibi.Hademe yada normal üye
Hademe üst düzey yöneticilerdenNormal üye daha iyi gibi.
Kendine uygun gördüğün bölüm varsa açalım yazalım seniNormal üye daha iyi gibi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?