Motorola Atrix 4G MIUI V5 English

    Konu Sahibi
MIUI V5 English
Miui nin güncel sürümüdür. Atrixe port edilmiş halidir. Cm10 tabanlıdır. Miui nin farkı temalarını bu rom da kullanabilirsiniz . Bilindik jb arayüzünden sıkılanlar için değişik bir arayüze sahip...

rom link :
gapps link:

Kurulum:

Cwm den

wipe data
wipe cache
flash rom
reboot yapıyoruz ve tekrar cwm ye giriyoruz
flash gapps
Reboot

Rom her cuma güncelleniyor.

Şu anda bu romu kullanıyorum . Isınma sorunu yaşamadım.

ROM İNGİLİZCE ve rom ilk açılışta çince geliyor daha sonra ingilizceye çevirin. Multilang yok.

[/font]
 
Son düzenleme:

dellete

Üye
Bu Rom da hakkında bilgisi olan var mı ?
 
Hatalar daha cok daha gorsel ve kullanisli bir rom
 

dellete

Üye
Hadi bakalım,Bekliyoruz
 
    Konu Sahibi
Bekle bekle kernel cikti bu arada

- - - Eklendi - - -

Paylastim ama yonetici onay vermedi

- - - Eklendi - - -

Onay vermesini bekliyorum
 
    Konu Sahibi
konu güncellendi (yeni sürüm)
 
    Konu Sahibi
İlk linki kullanamazsanız bunu deneyin
 

UpOneTR

Üye
Bu romu kuran varmı nasıl bişey
 
    Konu Sahibi
Nasıl bi ekran anlatsan? Ben kurdum hoşuma gitti menüsü yok sadece ana ekran
 

UpOneTR

Üye
Nasıl bi ekran anlatsan? Ben kurdum hoşuma gitti menüsü yok sadece ana ekran
Cm rom yuklerkn cwm den dosyasi seciyosun evet diyosun kendi yukluyo ya bunda oyle olmadi
Turuncu beyaz bi ekran geldi normal menü gibi ordan ayarlyosun felan pek hatrlamyom
 
    Konu Sahibi
Hmm anladım pek zor değil o kısmı