Honda-VTI
Üye
Minibüs muhabbetleri!!
-Şöfor bey mübarek bi yerde inebilir miyim?
-Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni...
.................
- Oğlum bu eminönü'nden geçer mi?
- Yok teyze biz taksime çıkıyoruz
- Hah tamam oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim.
............................
Yolcu:
- Abi heykel'e çıkıyo mu?
Şoför:
-Yok abi, yanından geçiyo.
...........................
Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
-Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
- Ben kız değilim!!!
-Amaaaan ne bileyim kızmısın dulmusun, uzat işte!!
..........................
Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı
aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi.
Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp,
- 'Bir Monte Carlo' dedim!
Adam birkaç saniye yüzüme bakıp,
'Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi!
İşte o an benim ve şoförün bittiği andı
...................
Mükemmel bir yerde inebilir miyim? Yolcunun kafası karışık sanırım,
endisi de dolmuştakilerle güler söylediğine > Şoför kadını indirirken:
- Buyurun size layık değil ama!
...................
Yolcu müsait bi yerde inmek ister ama dili sürçer;
- Müsait bi yerde iner misiniz?
Şöför :
- Niye sen mi kullancan
..........................
Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz. Adamın biri
besiktas dolaylarında gayet aceleci bir tavirla Kaptan orta kapıyı rica
debilir miyim??
Bizim soför olaya hakim:
- Tabi abi ayıp ettin. al gotür senden kıymetli mi
..........................
İstanbul' da, cok sıcak bir gunde,dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle
"Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu" demisti.
Pala bıyıklı şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra, kapıyı acıp
cıp kapatmaya basladı
........................
Istanbul'dayiz ...Dolmuşa bindik, dolmuş doldu,tam kalkicak, elemanın
biri açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4 ...
Eleman hala bir umut sordu:
- "Kaptan, yer var mi?".
Şöför de arkasını dönüp cevap verdi:
- "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
............................
Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi.
Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş
minibüse bindi.
Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı
Çocuklardan biri şoföre parayı uzattı:
- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?????


Alıntıdır.
-Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni...
.................
- Oğlum bu eminönü'nden geçer mi?
- Yok teyze biz taksime çıkıyoruz
- Hah tamam oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim.
............................
Yolcu:
- Abi heykel'e çıkıyo mu?
Şoför:
-Yok abi, yanından geçiyo.
...........................
Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
-Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
- Ben kız değilim!!!
-Amaaaan ne bileyim kızmısın dulmusun, uzat işte!!
..........................
Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı
aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi.
Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp,
- 'Bir Monte Carlo' dedim!
Adam birkaç saniye yüzüme bakıp,
'Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi!
İşte o an benim ve şoförün bittiği andı
...................
Mükemmel bir yerde inebilir miyim? Yolcunun kafası karışık sanırım,
endisi de dolmuştakilerle güler söylediğine > Şoför kadını indirirken:
- Buyurun size layık değil ama!
...................
Yolcu müsait bi yerde inmek ister ama dili sürçer;
- Müsait bi yerde iner misiniz?
Şöför :
- Niye sen mi kullancan
..........................
Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz. Adamın biri
besiktas dolaylarında gayet aceleci bir tavirla Kaptan orta kapıyı rica
debilir miyim??
Bizim soför olaya hakim:
- Tabi abi ayıp ettin. al gotür senden kıymetli mi
..........................
İstanbul' da, cok sıcak bir gunde,dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle
"Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu" demisti.
Pala bıyıklı şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra, kapıyı acıp
cıp kapatmaya basladı
........................
Istanbul'dayiz ...Dolmuşa bindik, dolmuş doldu,tam kalkicak, elemanın
biri açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4 ...
Eleman hala bir umut sordu:
- "Kaptan, yer var mi?".
Şöför de arkasını dönüp cevap verdi:
- "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
............................
Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi.
Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş
minibüse bindi.
Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı
Çocuklardan biri şoföre parayı uzattı:
- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?????



Alıntıdır.


