.Milyonlarca sürücü için son 5 gün!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
.Milyonlarca sürücü için son 5 gün!
KGS kullanan araç sahipleri, yeni yılda Hızlı Geçiş Sistemi'ni kullanacak. Karayolları Genel Müdürlüğü ile PTT Genel Müdürlüğü'nce hazırlanarak 17 Eylül itibariyle kullanılmaya başlanan HGS , KGS'den farklı olarak gişelerden durmaksızın geçmeye imkan sağlıyor. KGS'ye göre yüzde 20 daha ucuza geçiş yapma imkanı sağlayan HGS, 1 Ocak 2013 tarihinden itibaren KGS'nin yerini alacak. KGS kartı sahipleri, kartlardaki paraları harcadıktan sonra HGS'ye geçebilecekleri gibi kartlarındaki paralarını, HGS etiketlerine aktarabilecek. HGS ile KGS'den dolayı başta Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü olmak üzere otoyol gişelerindeki oluşan kuyrukların azalması amaçlanıyor. KGS kullanımının sona ermesiyle gişelerdeki bariyerler kalkacak. Otoyol ve köprü giriş-çıkışlarında bulunan beton yapıların da kaldırılması için fizibilite çalışmaları yapılıyor
 
komando04

komando04

Üye
haber ve bilgi için teşekkürler kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

doctorrr
Cevap
1
Görüntüleme
389
mfatihdil52
Haydar
Cevap
7
Görüntüleme
499
Astrosman
doctorrr
Cevap
0
Görüntüleme
408
doctorrr
Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
503
BYFECI
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
451
Haydar


Üst Alt