Öneri MİKROFON SORUNU

    Konu Sahibi
MİKROFON SORUNU
lumia 920 kullanmaktayım ve pazar günü telefon çaldığında benim sesimin gelmediğini söylediler mikrofon bozukmu diye skype ve whatsapptan deneme yaptım ama sesim gidiyor ama telefon konuşmalarında gitmiyor bunun nedeni nedir ve bide usb girişi bozuldu benim bunu garanti karşılar mı orjinal nokia kablosu ve şarj aleti ile şarj ettim
 
Nokia Lumiaların hepsinde arkaplan seslerini engelleme sistemi var diye biliyorum nasıl konuşuyorsun?
 

Dejavuex

Üye


Hattın kesme mi ? micro kart çıkarmanı tavsiye ederim.
kücük bi fırca ile alt kısmın deliklerine sokarak bide yüzeyi fırca ile orta seviye hızla temizle sonra üfle eğer incecik iğne varsa oraya giren onunla köşelerini temizle cihazı aç kapat sonucu bildir bakalım usb için bişey diyemicem.
 
    Konu Sahibi
vatsapta ve skype ses sorunsuz çalışıyor ama şebeke konuşmasında ses gitmiyor hattım kesme Micro kart kabloyu takınca telefon tepki vermiyor
 
bende de oldu bu sorun garantiye gönderdim 130tl aldılar ama ben o delikleri ince tel ile temizlerken olmuştu.
 
    Konu Sahibi
bendeki niye oldu anlamıyom kablosuz şarj ile dolduruyorum
 
vatsapta ve skype ses sorunsuz çalışıyor ama şebeke konuşmasında ses gitmiyor
hattım kesme Micro kart kabloyu takınca telefon tepki vermiyor
Hocam birşey sormak istiyorum.Şuan telefonun sim kartını okumuyor mu?Problemin buysa çözümü sadece garantiye göndermek.Telefonu aldığımda o problem vardı benim garantiye gönderdim 130 tl'ye sim okuyucusunu değiştireceğiz dediler.Garanti dışı bu diyip yaptılar ama karşıya ses gitmeme ise birşey diyemem benimde bu sorunum var ama bir türlü gönderemiyorum telefonumu garantiye bu ses gitmeme muhabbetinden dolayı
 
    Konu Sahibi
sım kart sorunu yok sesin karşıya gitmeme,sorunu var sadece sim konuşmasında