Esendağlı
Üye
Zamanla gömerler bence bunu bir başlangıç sayalım biz, nede olsa sistemin emekleme dönemi dahaUygulama şıkır şıkır çalışıyor ama her yeni ozellikde bu şekilde uygulama ile gelecekse vay halimize bu özelliği gömsene sistemin içine ne diye ekstra bir uygulama olarak geliyor.
01:52Çift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yine
Ah meego ah keşke devam etseydi01:52
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hala birçok patenti var gerçi microsoft biraz el koydu ama son yıllarda nokia hiçbirşey yapmıyordu şimdide geriden takip ediyor gibi(kamera hariç)Ya arkadaş android sevenler herşeyi android çıkınca bulundu diye düşünüyorlar tamam Nokia akıllı tlf da geride görünse de bu piyasa da çok patenti olan bir ar ge teknoloji firmasıdır
Ah meego ah keşke devam etseydi
Ya arkadaş android sevenler herşeyi android çıkınca bulundu diye düşünüyorlar tamam Nokia akıllı tlf da geride görünse de bu piyasa da çok patenti olan bir ar ge teknoloji firmasıdır
Çift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yine
Ne zaman çıktı acaba tam olarak android 4.4le geldi demi ben ondan önceden bahsediyorum lumia 925 ten n9 danÇift tıkla uyandırma özelliği daha önce androidde kullanılan bir özellikti yine
Lumia Modellerinin öncül tasarımı Nokia'ya aittir hangileri diye soracaksınız lumia 710,900,800,920,820,520,620,720,925,1020,1520Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızÇift Tık İlk N9 Göründü Beta Aşamasındaydı,
Arka Planda Tam 35 Uygulama Açık Lumia'nın Tasarımlarını Nokia N9 Çok Benzeterek Yapmışlar L9xx/735..
Ahhh ah meego keşke Nokia ona devam etseydi gımıcık ramle yağ gibi kayıyor hangi profesyonel eleştirme sitesine girerseniz girin hep aynı yorum; yıllar öncesinden şimdiki sistemlere ilham veriyorMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızÇift Tık İlk N9 Göründü Beta Aşamasındaydı,
Arka Planda Tam 35 Uygulama Açık Lumia'nın Tasarımlarını Nokia N9 Çok Benzeterek Yapmışlar L9xx/735..
Böyle Bir Telefon Kullanmak istermiydin?Ahhh ah meego keşke Nokia ona devam etseydi gımıcık ramle yağ gibi kayıyor hangi profesyonel eleştirme sitesine girerseniz girin hep aynı yorum; yıllar öncesinden şimdiki sistemlere ilham veriyor
Betadan çıkınca gelecektirŞuana kadar hiç bir sorun yaşamadım tıkır tıkır çalışıyor uygulamaBunu neden direk sisteme katmamışlar hayret
Androidin stabil hali olduğun emin misinBöyle Bir Telefon Kullanmak istermiydin?
Androidin Stabil Hali.
Hoş görünüyor ama n9u öldürür onun özelliği kesintisiz ilerleyişi geri dönüş yok daima akış varBöyle Bir Telefon Kullanmak istermiydin?
Androidin Stabil Hali.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?