Microsoft Office 2010 Çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Microsoft Office 2010 Çıktı



Microsoft'un en önemli ürünlerinden birisi olan Office paketi, 2010 sürümüyle piyasaya çıktı.

Önceki sürümlere göre çok kapsamlı değişiklikleri ve ek imkanları barındıran bu sürüm, uzun bir test sürecini geride bıraktı. Dünya çapında dükkanlarda yerini alan Office paketini, daha öncesinde TechNet ve MSDN aboneleri edinebilmişti.

Yeni sürümde arayüzün yanında en önemli değişiklik 64 bit desteği oluyor. Arayüz, kullanıcıların alışık olduğu Ribbon arayüzün daha da geliştirilmiş, özelleştirilebilen bir sürümü.

64-bit desteğine dönersek Windows Vista ve Windows 7 64 sürümlerinde niihayet ofis performansı gelişiyor. Özellikle Excel 2010'da dev belgelerle çalışan kullanıcılar bu durumdan son derece memnun kalacaklar.
 
Tepkiler: Aziz™

Aziz™

Üye
valla çok güzel olur..
ben şimdi 2007 sürümünü kullanıyorum ama yakında buna geçerim..
 

Aziz™

Üye
ben para vermiyorum kardeş..
bana beleş..
 
ben bu torrentten çekiyorum ama ne olacak bakalım fll mu
 

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
F*ull içerik veya f*ull olabilecek içerikleri paylaşmak yasak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...