komando04
Üye
-
Konu Sahibi
-
korsanla mücadele edeceğine agresif fiyat politikasına girişsinler.
Burada asgari ücret 720 lira. 200 300 dolar veripte kimse lisanslı yazılım almaz - alamaz.
Çin de adamlar aylık 100 dolar maaş alsa 3 ayda ancak orjinal yazılım alır.
Çok güzel bir yorumkorsanla mücadele edeceğine agresif fiyat politikasına girişsinler.
Burada asgari ücret 720 lira. 200 300 dolar veripte kimse lisanslı yazılım almaz - alamaz.
Çin de adamlar aylık 100 dolar maaş alsa 3 ayda ancak orjinal yazılım alır.
Cin'den Once Turkiye'de Baslansaydi Benceee =]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hehe =]
15 tl ye yazık internetten beleş indirmek varkenCin'den Once Turkiye'de Baslansaydi Benceee =]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hehe =]
Zaten daha önceki yorumumda fiyat politikasını eleştirmiştim. Korsanla mücadele edeceğine agresif fiyat politikası izlesinler ağaÖrnek vereyim aşşağdaki linkte 550tl türkiyedeki kaç kişi bu fiyatı veripte orjinal windows alır ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
15 tl ye yazık internetten beleş indirmek varken
Microsoft TÜRKİYE'yi bassa çoğu kişi Linux,Pardus gibi açık kaynak sistem kurar.. Fiyat konusunda kesinlikle haklısınız,TÜRKİYE'de yaygın değil lisans olayı bilgisayarcıya gidiyorsun diyorsunki win.7 ultimate kaç para getir kasayı 20'e kuralım diyorlar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?